פארק לאומי ראס מוחמד

Ras Mohammed National Park

ראס מוחמד היא שמורת טבע מדהימה ביופיה מדרום לשארם א-שייח' (כ-20 דקות נסיעה), בה אפשר למצוא נופים מדבריים עוצרי נשימה, חורשות עצי מנגרובים הגדלים במים, בריכות מי מלח, תצפיות על הסביבה ועל האזור שמפגיש את מפרץ סואץ עם מפרץ עקבה, מינים שונים ונדירים של עופות ובעלי חיים, תצורות סלע יפהפיות וכמובן מספר אתרי צלילה מרהיבים, עם נוף תת ימי משוגע של אלמוגים, מאות שוכני ים שונים וגם ספינות טרופות (מידע נוסף בויקיפדיה).

יש מספר דרכים להגיע לראס מוחמד: עם מדריך בדרך היבשה בסיור מודרך או באופן עצמאי (מדריך / נהג תהיו חייבים בכל מקרה) או בדרך הים בשיט שעובד בין אתרי הצלילה של השמורה. אנחנו ממליצים להקדיש למקום יום שלם ולהגיע בדרך היבשה, לחוות את כל עוצמתו של הפארק, וגם כמובן לא לשכוח בגד ים, משקפת ושנורקל כי לכל האתרים יש גישה גם מהיבשה.

ניתן לארגן סיור דרך בית המלון או בכל סוכנות תיירות בעיר. המחיר תלוי במשך הסיור ובמספר האנשים שתהיו. הכניסה לפארק עצמו עולה 5$ לאדם ועוד 5$ לרכב. שימו לב שבמקום אין אפשרות לינה ואין איפה לקנות אוכל ושתייה, כך שיש להיערך לכך מראש.

שעות פתיחת הפארק: כל יום מ-7:00 עד 16:00.

ראס מוחמד

בפארק לאומי ראס מוחמד תמצאו

מלונות באיזור

אם אתם מחפשים מלון 4 כוכבים הכל כלול במחיר אטרקטיבי, Sharm Bride Resort Aqua & SPA הוא בחירה מושלמת. אתר הנופש כולל חוף פרטי ובריכות.
4/5
Baron Palms Resort הוא המקום המושלם לשהות בו בחופשה הבאה שלכם. מלון מפואר זה הכל כלול מציע חדרי אירוח מדהימים ברמת 5 כוכבים ושפע של פעילויות כדי לבדר אותך.
5/5
קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
The Baron Resort Sharm El Sheikh הוא מלון 5 כוכבים המציע חדרי אירוח מפוארים ושירותים מהשורה הראשונה. האורחים יכולים ליהנות מחופים פרטיים, בריכות, ברים ועוד בזמן השהייה באתר נופש ברמה עולמית זה.
5/5
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
אם אתם מחפשים מלון מפואר לשהות בו בחופשה הבאה שלכם, ה-Villa & Chalet at Four Seasons Resort. מלון 5 כוכבים זה מציע שירותים יוקרתיים שיהפכו את שהייתכם לבלתי נשכחת.
5/5
The Sunshine Divers Club – Il Porto הוא המקום המושלם לחופשת הצלילה הבאה שלכם. עם חוף פרטי, חדרי משפחה ומחיר אטרקטיבי, יהיה לכם כל מה שצריך כדי להירגע ולהנות.
3/5
The Royal Monte-Carlo Sharm Resort & SPA הוא מלון הכל כלול המציע לאורחים חוויה יוקרתית. אתר נופש זה הוא בחירה מצוינת עבור זוגות או משפחות שרוצים ליהנות מהזמן שלהם יחד בסביבה יפה.
5/5
מלון טורקיז ביץ' מושלם לכל מי שמחפש חופשה יוקרתית ופרטית. עם החוף הפרטי שלו, דירוג 3 כוכבים והמיקום המרגש, המלון מציע את כל מה שצריך לחופשה מדהימה.
3/5

אטרקציות נוספות באיזור

Nearby attractions

💲

שמורת הטבע נבק

פארק לאומי עצום ויפהפה ובו תוכלו לחוות את הטבע המדברי במלוא עוצמתו עם מגוון אתרי צלילה, נופים מדהימים ואירוח בדואי מסורתי
שמורת טבע
ללא תשלום

העיר העתיקה והשוק הישן

בזאר ענק על מתחם רחב ידיים שבו עשרות חנויות, מסעדות, בתי קפה ורצועת חוף קטנה במרחק כמה דקות הליכה
שוק
ללא תשלום

נעמה ביי (מפרץ נעמה)

האזור המרכזי של שארם א-שייח'. תמצאו בו מדרחוב צבעוני ותוסס עם מגוון חנויות, מסעדות, בתי קפה ועוד.
קניות ובילוי
💲

פארשה קפה

בית הקפה הכי יפה בשארם א-שייח'. ביקור חובה, רצוי להגיע לפני השקיעה
בית קפה