ריזורטים בשארם א-שייח'

ריזורטים בשארם לא דומים לשום דבר אחר שאתם מכירים מישראל. מדובר במגה מלונות, עם כל מה שאפשר לדמיין (וגם כמה דברים שלא) שיכול להפוך את החופשה שלכם ממצוינת למושלמת. השטחים הרחבים שיש בשארם אפשרו לבנות מלונות עם מאות חדרים שלא יבואו על חשבון חללים פתוחים רחבים ומזמינים, וכך נוצרו הריזורטים המעולים הללו. 

כדאי להקדים ולהזמין משום שמדובר במלונות פופולריים מאוד, והמקומות בהם נחטפים ככל שמתקרבים לעונת הקיץ, החגים או ימי החופשה המרוכזים. הזמינו כאן ריזורט מפנק בשארם לחופשה הבאה שלכם. 

5/5
ריזורט מפואר מרשת אלבטרוס היוקרתית, במפרץ הכרישים. מציע אירוח ברמה הגבוהה ביותר ששארם יודעת לתת
דירוג טרווליקו
9.55
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ שארם אל מאיה, בקצהו הדרומי של ראס אום סיד, ממש בתוך השוק הישן והעיר העתיקה של שארם
דירוג טרווליקו
9.4
5/5
מלון יוקרה במובן הכי מלא של המילה – אם אתם מחפשים חופשה מפנקת שבה לא תצטרכו להתאמץ בכלל, זה המקום שלכם
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון 5 כוכבים למשפחות ולזוגות בלבד עם חוף פרטי מושלם במפרץ נבק
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
ריזורט הוא מלון מעולה, מהטובים ביותר בשכונת אל הדאבה במפרץ ראס אום סיד. כולל חוף פרטי ופארק מים
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
הוא מלון 5 כוכבים על שטח עצום שבו תיהנו מאירוח יוקרתי במיוחד, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון 5 כוכבים בראס אום סיד היפהפה, צמוד לאחר החופים היפים בשארם עם רצועת חוף פרטית מדהימה
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון פאר במלוא מובן המילה, שמציע חוויה מהסרטים בווילה פרטית עם בריכה פרטית מול רצועת חוף מדהימה ונוף משכר
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד מהמלונות הפופולריים יותר בשארם א-שייח', בעיקר בזכות פארק המים העצום שנמצא בשטחו, הגדול ביותר במזרח התיכון.
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד המלונות המעולים בשארם, מלון יוקרה אמיתי עם שירותים ומתקנים ברמה גבוהה, באזור מפרץ הכרישים היפהפה
דירוג טרווליקו
9.19
טוען מלונות נוספים

איפה אפשר למצוא ריזורטים בשארם א-שייח'?

ניתן למצוא בשארם ריזורטים נהדרים לאירוח לבד, בזוג או עם כל המשפחה, במחירים משתלמים מאוד (כאמור, בגלל מגוון החדרים הרחב) וזו אפשרות נהדרת לחופשה ביעד לא רחוק מידי, לא יקר מידי אבל כזו שתשאיר טעם של עוד. כאן ריכזנו לכם את הריזורטים הכי טובים ומומלצים בשארם, עם מאות ביקורות חיוביות וציונים גבוהים מאוד באתרי ההזמנות. 

הריזורטים נמצאים בגדול בכל האזורים בשארם, משום השטח הענק שהעיר בנויה עליו. יחד עם זאת, את הטובים שבהם אפשר למצוא בעיקר במפרץ נבק וכן במפרץ הכרישים. הריזורטים באזורים אלה מנצלים היטב את רצועות החוף המדהימות עליהן הם יושבים ומציעים, מלבד נוף מדהים לים, גם שפע אפשרויות ליהנות ממנו בצלילה, שיט או ספורט ימי. זאת כמובן מעבר לשפע האפשרויות והפינוקים שהם מציעים בשטח המלון עצמו.

מה מציעים הריזורטים בשארם א-שייח'?

ריזורטים הם יותר מבתי מלון. ריזורט הוא למעשה אתר נופש שבו יש את כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת, בלי לעזוב את המקום – בריכה, חוף ים צמוד, מתקני ספורט, ספא, אטרקציות לילדים, מסעדות, ברים ועוד. עכשיו קחו את כל הדבר הזה, ושימו על שטח עצום בגודלו שיכול להכיל אפילו מסלול גולף תקני בחלק מהמקומות, וקיבלתם את הריזורטים בשארם.

בגלל הגודל, הריזורטים בשארם מציעים מגוון רחב מאוד של חדרים – מחדרים סטנדרטיים במחירים זולים יחסית, דרך חדרי סופריור משודרגים, חדרי משפחה מרווחים, סוויטות מפנקות ואפילו דירות קטנות ופרטיות לאירוח VIP. מנעד החדרים הרחב מאפשר גם מנעד מחירים רחב וכך אפשר להתארח בריזורט מפנק בשארם גם בלי לקרוע את הכיס, וליהנות מנוף פנורמי לים וממגוון מתקנים חדישים ומודרניים. 

הריזורטים בשארם מציעים, פרט לאירוח ולשירות המצוין, שפע של אטרקציות ואפשרויות – בריכות שחיה חיצוניות ומקורות, מגרשי ספורט גדולים, מתקני משחקים לילדים, פארקי מים, ספא ומרכז טיפולים מפנק, חמאם טורקי, ג'קוזי, סאונות יבשות ורטובות, מסעדות מצוינות עם תפריטים שונים, ברים בתוך המלון ובחוץ, רצועת חוף פרטית לאורחי המלון בלבד, צוות בידור שמופיע כמעט בכל ערב, חנויות נוחות… בקיצור כל מה שצריך בלי להתאמץ אפילו טיפה.

Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh
מלון Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh