מלונות במפרץ הכרישים

באזור מפרץ הכרישים (Sharks Bay | خليج القرش) תמצאו ריזורטים ברמה גבוהה הנושקים לאחת מרצועות החוף היפות של שארם, וסיני בכלל. לאורך החוף ישנם אתרי צלילה מרהיבים ולכן האזור כולו מוכר ככפר נופש לחובבי הצלילה. רוב המלונות הם ברמה גבוהה מאוד, ומציעים מעבר לצלילה גם מגוון רחב של אפשרויות לבילוי והנאה.

5/5
ריזורט מפואר מרשת אלבטרוס היוקרתית, במפרץ הכרישים. מציע אירוח ברמה הגבוהה ביותר ששארם יודעת לתת
דירוג טרווליקו
9.55
5/5
מלון פאר במלוא מובן המילה, שמציע חוויה מהסרטים בווילה פרטית עם בריכה פרטית מול רצועת חוף מדהימה ונוף משכר
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד המלונות המעולים בשארם, מלון יוקרה אמיתי עם שירותים ומתקנים ברמה גבוהה, באזור מפרץ הכרישים היפהפה
דירוג טרווליקו
9.19
5/5
כפר נופש עצום שממנו פשוט לא תצטרכו לצאת עבור שום דבר. מקום האירוח היוקרתי והאיכותי ביותר בשארם
דירוג טרווליקו
9.19
5/5
ריזורט 5 כוכבים מפנק במיוחד במפרץ הכרישים, עם חוף פרטי מהמם ועוד שפע פסיליטיז ואטרקציות. קרוב לשדה התעופה
דירוג טרווליקו
9.12
5/5
ריזורט הוא מלון 5 כוכבים מפנק באזור מפרץ הכרישים, שמעניק דגש מיוחד על חוויית האירוח, המגוון והשפע
דירוג טרווליקו
8.92
5/5
מלון בצפון מפרץ הכרישים, מעוצב כמו ארמון יוקרתי במרוקו ומציע שלל אטרקציות ופסיליטיז ברמת 5 כוכבים
דירוג טרווליקו
8.8
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ הכרישים, במיקום מעולה ממש מאחורי כיכר סוהו ואזורי הבילוי שלה
דירוג טרווליקו
8.8
5/5
ריזורט 5 כוכבים מהגדולים והמפוארים באזור מפרץ הכרישים, בחלקו הדרומי היפהפה והפחות מוכר
דירוג טרווליקו
8.56
5/5
ריזורט 5 כוכבים מצוין בצפון מפרץ הכרישים, באזור ראס נצרני, המציע שלל פינוקים במחיר משתלם
דירוג טרווליקו
8.55

מפרץ הכרישים (Sharks Bay | خليج القرش) הוא רצועת חוף מדהימה ביופיה בחלק הצפוני של שארם, סמוך מאוד לשדה התעופה של העיר. למעשה מדובר בסוג של כפר נופש, המתמקד בעיקר בפעילויות צלילה, ספורט ימי ושיט, ולאורכה של רצועת החוף שוכנים כמה ממלונות האיכות הידועים ביותר בשארם. למרות שמו, כנראה שלא תמצאו כרישים של ממש במפרץ הכרישים, ושמו של המקום ניתן לו בעבר, טרם פיתוח המקום לצרכי תיירות אז אפשר היה באמת לראות בו כרישים. היות שהכרישים מעדיפים את הים הפתוח, הם כבר לא פוקדים את המפרץ, אבל השם נשאר על כנו.

את מקומם של הכרישים תפסו אתרי צלילה מדהימים ביופיים שמכילים מאוד מינים של דגים טרופיים, שוכני ים, שוניות אלמוגים צבעוניות ומרהיבות ואפילו ספינה טרופה אחת (שחציה עדיין נראה מחוץ למים). כל אלה הם מוקד משיכה לצוללנים רבים שמגיעים למקום כדי לראות את כל היופי הזה מקרוב, וגם למי שמעדיף לשנרקל מלמעלה יש בהחלט מה לראות.

הפנינה של האזור הוא האי טיראן – אי שנמצא בשליטת ערב הסעודית אבל אין בעיה לבקר את אתרי הצלילה שסביבו, שהם מהיפים ביותר ביום האדום. האזור נשמר מאוד למרות שמיצרי טיראן הם מעבר של פעילות ימית לאזור מפרץ עקבה, והשוניות במקום נראות נהדר.

מעבר לרצועת החוף, במפרץ הכרישים נמצא גם מתחם ה"סוהו" המפורסם – אזור בילוי ומסחר שמציע מגוון של מסעדות, ברים, חנויות מותגים (מזויפים כמובן), מועדונים, אטרקציות לילדים והופעות שונות מידי ערב. לרוב המסעדות באזור יש הסדר עם המלונות הסמוכים כך שתוכלו לאכול בהן ולחייב את החדר במלון, ולשלם רק בצ'ק אאוט.

המלונות במפרץ הכרישים

אזור מפרץ הכרישים מאופיין במלונות מפוארים ברובם, ריזורטים שמתאימים להגדרת האזור ככפר נופש, חלקם מציעים הכל מהכל בלי שתצטרכו לצאת מהם כלל (אם כי זה תמיד מומלץ מידי פעם). חלק מהמלונות במפרץ הכרישים משתייכים לרשתות מוכרות כמו "הילטון", "ארבע העונות" ו"סבוי" כך שאתם יודעים בוודאות מה הסטנדרטים ומה אתם מקבלים עוד לפני שאתם מגיעים.

האירוח במלונות במפרץ הכרישים מתאים במיוחד למי שמגיע כדי לצלול או לפעילות ימית אחרת, וכמעט כל מלון מחזיק במועדון צלילה שלו או עובד עם אחד צמוד שדרכו אפשר לארגן בקלות כל פעילות.

מלונות בצפון מפרץ הכרישים

המלונות בצפון מפרץ הכרישים, באזור חוף ראס נצרני והחלק הקרוב יותר לנבק, מאופיינים במרחבים גדולים ופרטיות כמעט מוחלטת. לכל מלון רצועת חוף ענקית פרטית לגמרי ואתרי הצלילה בקרבתם הם היפים ביותר. אלה מלונות הרחוקים מעט יותר מכיכר הסוהו ואת הדרך לשם צריך לעשות במונית או בשאטלים שיוצאים מהמלונות.

קורל סי סנסטורי ריזורט

מלון מדהים ומעוצב ברמת גימור גבוהה מאוד, הן בחדרים והן בחלקים הציבוריים שלו. הנופים הנשקפים מהחדרים הם מהיפים שתמצאו בסיני כולה, ומגוון הפסיליטיז רחב – חוף פרטי, מסעדות, ברים ומועדון צלילה מקצועי.

אלבטרוס פאלאס שארם

ריזורט מפואר מהרשת היוקרתית, עם שפע בריכות שחיה, פארק מים לילדים, נוף לאי טיראן, ספא מודרני וחדיש ועוד מגוון רחב של אפשרויות. המלון נקי ומתוחזק ברמה גבוהה, וזהו ללא פק אחד המלונות הטובים ביותר בעיר.

סאנרייז ראמל ריזורט

מלון מעולה ברמת 5 כוכבים, עם המון אטרקציות והצלע השניה בצמד המלונות של סאנרייז ראמל – האחד על החוף והשני מאחוריו. אורחי שני המלונות כמובן מוזמנים להשתמש בחוף הפרטי וכל המתקנים משותפים.

מלונות בדרום מפרץ הכרישים

באזור זה, הצמוד לכיכה סוהו, נמצא את המלונות מהרשתות הגדולות היושבות על רצועת החוף היפה ביותר שהיא גם מפותחת יותר. באזור הזה כל שטח רצועת החוף שייך לבתי המלון ולא ניתן להגיע לאזור החוף בלי להתארח באחד מהם. לאורך הרצועה תמצאו מסעדות חוף וברים רבים, שכיף לשבת בהם גם בשעות היום וגם בלילה.

הילטון שארקס ביי

מלון מרשת המלונות המוכרת, שמבטיח סטנדרט גבוה מאוד של איכות, נוף מדהים מכל פינה ומרחבים גדולים מאוד בהם אפשר לנוח או לבלות בכיף. נמצא על רצועת החוף הקרובה למתחם ה"סוהו".

סבוי שארם

מלון מעולה מרשת יוקרתית ומוכרת, מציע אירוח שווה למשפחות ובתוכו נצא גם המתחם למבוגרים בלבד – רויאל סבוי – שמציע וילות פרטיות ברמה גבוהה לזוגות ללא ילדים. המלון כולו מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר, עם גן וחצר ענקיים וטרסות המגיעות ישירות לחוף הפרטי.

ארבע העונות

המלון הכי טוב בשארם א-שייח', בלי תחרות. מדובר באתר נופש שאליו מגיעים להתפנק בלי חשבון, והוא באמת גם המלון היקר ביותר בשארם. אין צורך לצאת מהמלון לשום דבר, כל מה שתחשבו עליו נמצא בתוך המתחם ויגיע עד אליכם, והכל ברמה הכי גובהה שאפשר לבקש.

קונקורד אל סאלאם

מלון ספורט שמציע שפע של מגרשי ומתקני ספורט מכל הסוגים, לגדולים ולקטנים. יש בו גם פארק מים קטן לילדים, בריכות שחיה ומתקנים נוספים של מלון יוקרה במלוא מובן המילה.

hilton sharks bay
מלון הילטון שארקס ביי