מלונות במפרץ נעמה

אזור מפרץ נעמה (Naama Bay | خليج نعمة) מציע שפע של מלונות בכל הרמות, שהיתרון הכי גדול של כולם הוא הקרבה להמון נקודות עניין ולמרכז חיי הלילה של שארם א-שייח'. באזור תוכלו למצוא מגוון מסעדות, ברים, מרכזי קניות ומקומות בילוי במרחק הליכה מרוב המלונות או נסיעה קצרצרה מחלקם. אין ספק שאירוח במלונות במפרץ נעמה מתאים במיוחד למי שרוצה להישאר קרוב למרכז העניינים וגם לרצועת חוף נהדרת.

5/5
מלון 5 כוכבים מרשת טרופיטל, מצוין למי שמעדיף להיות מעט רחוק ממרכז חיי הלילה של נעמה ביי ולשלם מעט פחות
דירוג טרווליקו
9.08
5/5
מלון 5 כוכבים בקרבת נעמה ביי והמרכז המסחרי התוסס, במיקום מושלם על מצוק מול הנוף המדהים של מפרץ נעמה
דירוג טרווליקו
8.9
5/5
במלון 5 כוכבים ותיק יחסית, בלב הפועל של נעמה ביי. גרסה משודרגת של המלון מאותה הרשת שנמצא בדהב
דירוג טרווליקו
8.56
5/5
ריזורט הוא מלון 5 כוכבים באזור מפרץ נעמה, המציע שלל פינוקים כמו חוף פרטי, מתקני מים, ספא מעולה, ג'קוזי וסאונות
דירוג טרווליקו
8.56
5/5
מלון יוקרה ברמה גבוהה של 5 כוכבים לחוף מפרץ נעמה, בלב האזור המסחרי והתיירותי של שארם
דירוג טרווליקו
8.02
4/5
מלון 4 כוכבים במפרץ נעמה, לא שוכן על החוף אבל מפצה על כך בעיצוב מלכותי ויוקרתי
דירוג טרווליקו
7.94
5/5
מלון 5 כוכבים מעולה בנעמה ביי, עם מגוון עצום של אטרקציות ואפשרויות בילוי
דירוג טרווליקו
7.84
5/5
מלון מפואר 5 כוכבים לחופו של מפרץ נעמה, הטוב ביותר מבין רצף המלונות על טיילת המפרץ
דירוג טרווליקו
7.75
5/5
מלון 5 כוכבים במרכז שארם, באזור נעמה ביי המרכזי, מרחק דקות בודדות של הליכה מכל נקודות העניין
דירוג טרווליקו
7.73
4/5
ריזורט 4 כוכבים בשפיץ הדרומי של מפרץ נעמה היפהפה, חולש על נוף מדהים הנשקף מחוף פרטי משגע
דירוג טרווליקו
7.64

מפרץ נעמה (Naama Bay | خليج نعمة) הוא החלק המרכזי של שארם א-שייח' ואחד האזורים המתוירים בה. הוא רחוק כ-10 דקות נסיעה מהכניסה לעיר ומאופיין ברצועת חוף יפהפייה שלאורכה יש מלונות איכותיים רבים, וכן באזורי בילוי ומסחר רבים. בעבר שכן במקום "כפר הנופש מפרץ נעמה" שהוקם בתקופת השליטה הישראלית בחצי האי סיני, ומשהוחזרה השליטה במקום למצרים, המקום הוחזר בשלמותו דבר שהקל מאוד על המשך הפיתוח שלו.

באזור מפרץ נעמה תמצאו מדרחוב גדול שמתפקד כבזאר עם שפע של חנויות, מסעדות, קניונים, טיילת המחברת בין בתי המלון שעל החוף, ברים, מוקדי בילוי וקניות וכמובן חוף הים. בין המותגים המוכרים תוכלו למצוא שם גם סניפים של מקדולנד'ס, פיצה האט, הארד רוק קפה, לצד מסעדות מקומיות. האזור כולו מתעורר לחיים בשעות הערב והלילה אז הוא מואר באורות צבעוניים והופך לתוסס ושוקק חיים. רוב הרחובות במתחם סגורים לתנועת כלי רכב ומשמשים הולכי רגל בלבד.

מלונות במפרץ נעמה

האירוח במלונות במפרץ נעמה, כאמור, מתאים לכל מי שרוצה להישאר קרוב למרכז העניינים ולשוטט ברגל מהמלון כדי לבלות. האזור כולו משופע בבתי מלון בכל הרמות, מריזורטים ברמה גבוהה לאורך החוף ועד מלונות צנועים יותר בלב האזור. גם טווח המחירים רחב מאוד ומאפשר חופשה בכל תקציב ובמחירים הגיוניים, ברוב המקרים מבלי לוותר על האיכות.

מלונות במפרץ נעמה על החוף

המלונות שנמצאים לאורך החוף הם למעשה ריזורטים, רובם ברמת 4 או 5 כוכבים, עם מגוון פינוקים ומתקנים כמו בריכות שחייה, ספא, מסעדות, חנויות נוחות וכמובן רצועת חוף פרטית. רוב רצועת החוף של מפרץ נעמה מוקדשת לחופים של בתי המלון, ובהם שפע של פינות ישיבה, מיטות שיזוף, ברים ומסעדות השייכים למלונות (חלקם פתוחים גם למי שאינם אורחי המלונות), מגרשי ספורט, דוכני גלידה ועוד.

ברוב המלונות הללו תהיה גם פעילות בידור בשעות הערב והלילה: מסך גדול המקרין מוזיקה או משחקי כדורגל, הופעות של צוות הבידור או של אמנים מקומיים והפעלות לילדים. המלונות האלה מעניקים תמורה מעולה למחיר והנגישות הקלה לחוף הים פשוט שווה את הכל.

נעמה ביי פרומנייד

מלון 5 כוכבים במרכז הטיילת המחברת בין המלונות, עם יחד מעולה של תמורה גבוהה למחיר אטרקטיבי. מציע בריכה גדולה, חוף פרטי, ספא, חדר כושר, חנויות נוחות ומספר מסעדות טובות הפועלות בו.

נובוטל שארם

מלון ברמה מאוד גבוהה, לאורך הטיילת ועם מסעדת חוף מעולה. בחוף הפרטי הגדול יש גם בר וצוות המלון פעיל במיוחד הן ברמת השירות והתחזוקה והן ברמת אפשרויות הבידור והבילוי שהוא מספק, כולל גם הפעלות לילדים לאורך היום.

מריטים ג'ולי וילי

מלון מהטובים, אם לא הטוב ביותר, באזור מפרץ נעמה. ריזורט גדול מאוד עם שפע מסעדות, בר חוף אופנתי, אטרקציות רבות לילדים, חוף פרטי מטופח ועוד. נמצא מספר צעדים מהמדרחוב של נעמה ביי.

מרינה שארם

מלון 4 כוכבים שנהנה ממיקום מושלם בקצה הטיילת ומעט מוגבה ממנה, מה שמעניק נוף פנורמי מרהיב של האזור כולו. המלון מעט מיושן אולם מעניק תמורה גבוהה למחיר, שאינו גבוה ביחס לשאר המלונות באזור.

מלונות באזור הכללי של מפרץ נעמה

מעבר למלונות הצמודים לחוף הים, יש באזור מפרץ נעמה עוד מגוון מלונות שלא נמצאים ליד החוף אבל מציעים יתרונות נוספים אחרים, כגון נוף מדהים מהמלונות שנמצאים על צלע ההר, מיקום בצמוד למקומות בילוי וכמובן מחיר משתלם.

ברוב המלונות באזור יש סוכנויות טיולים דרכן ניתן לצאת לטיולים בסביבה, ומפרץ נעמה הוא נקודה מעולה להתחיל ממנה טיולים, משום הנגישות שלו והעובדה שאינו רחוק כמעט משום מקום אחר בשארם.

טרופיטל נעמה ביי

מלון השוכן בלב האזור המסחרי והתיירותי של נעמה ביי, מספר צעדים מכל מה שתרצו לעשות – קניות, מועדונים, ברים או מסעדות. יש לו חוף פרטי אולם הוא נמצא מספר דקות הליכה ממנו ולא צמוד.

סטלה די מריה ביץ' הוטל

ריזורט רחב ידיים עם מגרשי ספורט רבים, בריכות שחיה וחדרים ברמה גבוהה. גם מלון זה מציע תמורה טובה מאוד לכסף, ונמצא בקצה רצועת החוף של המפרץ, ולא ממש במרכזה.

מלונות במפרץ נעמה
מלון נעמה ביי פרומנייד ריזורט