טרופיטל נעמה ביי

Tropitel Naama Bay Hotel

5/5

מלון טרופיטל מפרץ נעמה הוא גרסה משודרגת של המלון מאותה הרשת שנמצא בדהב. מדובר במלון 5 כוכבים ותיק יחסית, בלב הפועל של נעמה ביי – האזור התיירותי והמסחרי של מרכז שארם. במרחק הליכה ממנו תוכלו למצוא אינספור חנויות, מסעדות, בתי קפה וברים שפועלים עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף, מהקומות הגבוהות של יותר של המלון נשקף נוף יפהפה של מפרץ נעמה וגם של האזור כולו, כך ששווה לבקש חדר בקומה גבוה מראש אם אתם חובבי נוף אורבני. החוף הפרטי של המלון לא נמצא ממש בצמוד אליו, אלא במרחק מספר דקות הליכה, אבל שווה להגיע אליו משום שהוא נעים, מתוחזק, נקי ואפשר למצוא בו גם בר-מסעדה השייכת למלון. במלון עצמו יש את הפינוקים שאפשר למצוא במלון 5 כוכבים: ספא, ג'קוזי, חדר כושר, בריכות שחיה, מועדון צלילה, מסעדות שונות וחיבור לרשת אלחוטית. 

ככה טרופיטל נעמה ביי נראה

מספר חדרים: 390

בריכות השחייה בטרופיטל נעמה ביי

בריכת שחיה חיצונית ענקית וסביבה שפע של מקומות ישיבה מוצלים

החדרים בטרופיטל נעמה ביי

במלון מגוון סוגי חדרים לכל הרכב ובמנעד רחב של מחירים

פעילויות לילדים בטרופיטל נעמה ביי

לילדים ממתינים מתקני משחקים פנימיים וחיצונים במועדון גדול וכן מגלשות מים

המסעדות בטרופיטל נעמה ביי

נוסף על חדר האוכל המרווח פועלת במלון מסעדה אחת עם תפריט בינלאומי

בטרופיטל נעמה ביי תמצאו

ריזורט

מיקום מרכזי

ידידותי לילדים

חניה

חוף פרטי

חדרי משפחה

חדר כושר

בריכה חיצונית

בר

אפשרות להכל כלול

אינטרנט אלחוטי

5 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת טרופיטל נעמה ביי

קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5
The Queen Sharm Resort הוא מלון 4 כוכבים מפואר הממוקם על הים האדום במצרים. הוא כולל בריכה חיצונית, פארק מים, חוף פרטי ומתקנים רבים אחרים להנאת האורחים.
4/5
אם אתם רוצים לחוות חופשה 4 כוכבים הכוללת בר ובריכה חיצונית, אז שארם הולידיי ריזורט הוא המקום המושלם. עם מגוון השירותים שהוא מציע, אין זה פלא שהמלון הזה כל כך פופולרי.
4/5