ביטוח נסיעות לשארם א-שייח'

אמ;לק:
נעשה את זה פשוט וקל – לא נוסעים לסיני בלי ביטוח נסיעות.

כל האפשרויות השונות מפורטות מטה, אבל אם אתם מכירים אותן או שאין לכם זמן לקרוא הכל,
פשוט לחצו כאן
ותועברו מיד לרכישת ביטוח נסיעות לשארם אונליין באמצעות סוכנות ביטוח מקצועית ואמינה.
 

רגע לפני שאתם לוחצים, נזכיר רק שביטוח נסיעות ניתן לרכוש מישראל בלבד,
וביטוח שיירכש מחוץ לישראל לא יהיה בתוקף בעת הצורך. 
אם כבר יש לכם תאריכים לחופשה, אין כל סיבה להתמהמה >>

סיני קרובה מאוד לישראל, ממש בחצר האחורית שלנו, זה נכון. אבל למרות הקרבה ולמרות שאת מעבר הגבול חוצים ברוב המקרים ברגל – זה עדיין חו"ל. והמשמעות היא שבחו"ל כמו בחו"ל יש דברים שצריך לדאוג להם במיוחד: להחליף כסף, לדבר בשפה אחרת וגם לדאוג לעצמנו לביטוח רפואי למקרה שמשהו ישתבש חלילה (יש עוד מספר המלצות רשמיות שכדאי להכיר). חשוב לומר שמעבר למסוף הגבול, אפילו ממש במטרים הראשונים, הביטוח הרפואי שלנו אינו תקף ומספיק שנמעד על שפת המדרכה ביציאה ממעבר הגבול ונזדקק לטיפול – יהיה צורך להפעיל ביטוח נסיעות.

אנחנו מכירים את הגישה של "זה קרוב, אפשר לחזור לאילת במקרה הצורך". אז זה אולי נכון באמת אם נוקעים את הרגל ביציאה ממעבר הגבול, אבל מה אם אתם בטיול בהרים ונעקצתם על ידי חיה ארסית או נפצעתם בצורה חמורה? ומה אם אתם על החוף, אבל ממש רחוקים מהגבול וזקוקים לטיפול מידי? שארם נמצאת במרחק של כ-230 קילומטרים ממסוף טאבה, כך שלחזור לאילת זו לא ממש אופציה ריאלית. ביטוח נסיעות לשארם יספק לכם את המענה הראשונה לקבלת טיפול רפואי וכיסוי על ההוצאות שלו, מעבר לכיסויים נוספים כמו חילוץ והטסה להמשך טיפול במקרה הצורך, תרופות אם נדרש ועוד.

מעבר לכל אלה, חשוב מאוד לזכור שביטוח נסיעות אינו כולל רק כיסוי במקרים של בעיה רפואית אלא גם מקרים של נזק, גניבה או אובדן של הכבודה, מקרים של ביטול או קיצור נסיעה בשל בעיות רפואיות ועוד. ישנן גם פוליסות ביטוח עם הרחבות שמכסות נזקים בגין פעילויות שונות שמהן אפשר למצוא הרבה בשארם: ספורט אתגרי, צלילה, קייסטרפינג ועוד. לכן, לפני כל נסיעה לשארם חובה לבדוק את ההרחבות הרלוונטיות כדי לוודא שאתם מכוסים ויכולים להשתתף בכל אחת מהפעילויות הללו בראש שקט.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לשארם א-שייח' – סוגי ביטוחים

ביטוח ספורט אתגרי, צלילה וספורט ימי לשארם

סיני מזוהה בעיקר עם בטן-גב ורביצה על חוף הים, והיא בהחלט מספקת את האפשרות הזו בצורה הכי טובה שלה, אולם בסיני – ובשארם בפרט – יש עוד המון אפשרויות ליהנות ולהעביר את הזמן בכיף, בים או ביבשה.

ספורט ימי כמו גלישה, שיט קיקאים, בננה או קייטסרף נחשב לפעילות חריגה שבגינה אתם נדרשים להרחיב את פוליסת הביטוח הבסיסית, על מנת שתכסה גם נזקים בגין מקרים כאלה. הרחבת הפוליסה מבטיחה כיסוי בכל מקרה שבו משהו חלילה ישתבש ואתם תוכלו להיכנס למים בראש שקט. כשזה מגיע לצלילה, זה עוד יותר חשוב. צלילה היא פעולה כיפית, אולם גם טומנת בתוכה סיכון גבוה יותר מבחינת הביטוח, ולכן יש לערוך ביטוח צלילה מיוחד המכסה כל הוצאה רפואית שתידרשו לה בעקבות צלילה בשארם.

גם על היבשה יש סוגים של ספורט אתגרי או פעילויות הדורשות הרחבה של פוליסת הביטוח. טיולים בהרים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים וכדומה הפכו להיות חלק אינטגרלי מהפעילויות של המטיילים בשארם, ושלא כמו רביצה על החוף, בטיולים הללו יש יותר סיכוי להיפצע חלילה ולהזדקק לטיפול. לשם כך כדאי להרחיב את פוליסת הביטוח לכזו הכוללת גם ספורט אתגרי, בהתאם לסוג הפעילות המתוכננת. רצוי לוודא בעת עריכת הביטוח שהוא אכן מכסה בדיוק את מה שאתם מתכוונים לעשות.

ביטוח איתור חילוץ והצלה לשארם

אם כבר דיברנו על טיולים, כדאי מאוד לרכוש גם פוליסה הכוללת חילוץ והצלה. כשמדברים על איתור וחילוץ, אין הכוונה בהכרח לאירוע ביטחוני חלילה, אלא גם למצב שבו נתקעתם במקום בלי יכולת לצאת, או שנעקצתם על ידי חיה ארסית ואסור לכם להמשיך ללכת. קיימים גם מקרים של התייבשות ואפילו אסונות טבע, לא עלינו, שמגיעים בלי הכנה מראש ומצריכים פעולה מידית. בגלל היעילות המוגבלת של גורמי הרפואה בסיני, כדאי מאוד שתהיה לכם פוליסת ביטוח הכוללת חילוץ והצלה שתבטיח חיפוש ואיתור שלכם, ופינוי בהקדם האפשרי, באופן יבשתי או אווירי. ממש לא כדאי לקחת את הסיכון שיציאה לטיול בלי ביטוח מתאים. במקרים מסוימים זה עשוי להיות מציל חיים.

ביטוח כבודה ומטען לשארם

אם בעבר נסיעה לסיני היתה למטרת ניתוק מוחלט מהעולם החיצון, היום אנחנו כבר לא נוסעים לשום מקום (וגם לא לסיני) בלי הטלפון הנייד שלנו. גם טאבלטים ומחשבים הם כבר לא מראה נדיר בחופי סיני, ובטח בערים כמו דהב ושארם א-שייח'. אינטרנט הרי יש בכל מקום, ולעבוד מול חוף הים בשארם זה משהו שמי שיכול בהחלט עושה אותו. בשארם, ובסיני בכלל, יש גם נופים שהם גן עדן לכל צלם ואכן רבים כאלה מגיעים לסיני עם מצלמה מקצועית שהיא עסק לא זול בכלל. ציוד אלקטרוני כזה הוא מטרה פופולרית לגניבות לצערנו, וגם אם הן לא נפוצות מידי בסיני, מספיק לשכוח את הטלפון על הגג של המונית לרגע או לשכוח את התיק באחד החופים והנה אנחנו בלי ציוד יקר וחשוב.

בדיוק למקרים כאלה חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות המכסה גם אובדן וגניבה של כבודה ומטען. ביטוח כזה אולי לא יחזיר את הטלפון או הלפטופ, אבל כן ידאג לפיצוי הולם בהתאם לשווי המכשיר וזה לפחות הופך את הייאוש להרבה יותר נוח. יש לשים לב בעת עריכת הפוליסה לאישורים הנדרשים, למשל תלונה במשטרה במקרה של גניבה, וכן לאותיות הקטנות של המקרים הספציפיים בנוגע למקרים של גניבה או אובדן. יש הבדל בין שני המקרים, וחשוב לדעת על מה אתם משלמים ומה אתם מקבלים בהתאם לציוד שיהיה איתכם בסיני.

ביטוח לשארם לאנשים עם בעיות רפואיות

מחיר ביטוח הנסיעות נגזר, בין היתר, ממצבכם הרפואי. כלומר אם אתם חולים כרוניים, נוטלים תרופות באופן קבוע, סבלתם בעבר הקרוב ממחלה כלשהי או אשפוז או מוגדרים כנכים – העלות תהיה מעט גבוהה יותר משום שהיא צריכה לכסות יותר מקרים אפשריים. לכן, קודם כל חשוב מאוד לענות בכנות על כל השאלות בתהליך עריכת הביטוח. אם יתגלה שמסרתם מידע שגוי בנוגע למצבכם הרפואי, הביטוח פשוט לא יהיה תקף בעת הצורך. מסרו את כל המידע המלא לגבי מצבכם כדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר שתהיה מתאימה לכם באופן מדויק ותספק את כל הכיסוי הדרוש בעת הצורך.

קיצור או ביטול נסיעה מסיבות רפואיות

עוד הרחבה ששווה להכיר היא ביטול או קיצור של הנסיעה מסיבות רפואיות. אם רכשתם ביטוח נסיעות ובהתקרב מועד הנסיעה אין באפשרותכם לנסוע בגלל בעיה רפואית שלכם או של בן משפחה מדרגה ראשונה – תוכלו לקבל את הוצאותיכם בחזרה אם רכשתם ביטוח מתאים. ההחזר יינתן כמובן בהתאם לתנאי הפוליסה וכן כנגד הצגת אישורים מתאימים לחברת הביטוח.

איפה רוכשים ביטוח נסיעות לשארם א-שייח'?

ביטוח נסיעות לשארם א-שייח' כדאי לערוך אצל סוכן מורשה שמכיר היטב את הסעיפים השונים, ההרחבות והכיסויים ויכול "לתפור" לכם ביטוח נסיעות מתאים בדיוק למצבכם האישי ולמטרת הנסיעה. העלות היא שולית לגמרי ביחס לעלות החופשה כולה (ולמען האמת, גם לא ביחס אליה), והיא זהה לחלוטין אם תרכשו את הביטוח באמצעות סוכן או ישירות דרך חברת הביטוח. בקיצור, זה בהחלט המקום האחרון לחסוך בו ברשימת ההוצאות שלכם לקראת הטיול.

אתר טרווליקו מציע לגולשים רכישת ביטוח נסיעות אונליין מבית חברת הביטוח פספורטכארד, החברה המוכרת והמנוסה ביותר בתחום ביטוחי הנסיעות בעולם. הביטוח מתבצע באמצעות סוכנות ביטוח אמינה, ותיקה ומקצועית שביטחה כבר עשרות אלפי מטיילים, הן לשארם הן ליעדים אחרים בעולם.

נסיעה טובה ובטוחה!