מלונות 5 כוכבים בשארם א-שייח'

כשמדברים על מלונות 5 כוכבים בשארם א-שייח', מדברים על רמה אחרת לגמרי של מלונות, שונה מכל דבר אחר שאתם מכירים מסיני. לא כולם בהכרח נוטפים פאר ויוקרה מכל פינה, אבל 5 כוכבים זה בכל זאת סטנדרט גבוה מאוד לעמוד בו, והמלונות בשארם לא מאכזבים בעניין הזה.

מלונות 5 כוכבים בשארם הם חוויה מהנה מכל הבחינות, וכמובן גם ככל שזה נוגע לכיס. המחיר בהשוואה למלונות 5 כוכבים בישראל הוא זול משמעותית, ומה שתקבלו בעבורו בדרך כלל יהיה שווה כל דולר שהשקעתם. יש כמובן מלונות מפוארים ויוקרתיים במחיר גבוה יותר, אבל חופשה של שבוע לכל המשפחה במלון הכל כלול 5 כוכבים בשארם במחיר שישאיר לכם עודף היא עניין שאין שום בעיה למצוא. רק לבחור ולהזמין.

שימו לב כי המלונות המבוקשים מתמלאים מהר מאוד, במיוחד בעונת הקיץ ובחגים. הקדימו להזמין ושריינו לעצמכם מקום מבעוד מועד

5/5
ריזורט מפואר מרשת אלבטרוס היוקרתית, במפרץ הכרישים. מציע אירוח ברמה הגבוהה ביותר ששארם יודעת לתת
דירוג טרווליקו
9.55
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ שארם אל מאיה, בקצהו הדרומי של ראס אום סיד, ממש בתוך השוק הישן והעיר העתיקה של שארם
דירוג טרווליקו
9.4
5/5
מלון 5 כוכבים מעולה במפרץ נבק. מושלם לחופשה יוקרתית ברמה הכי גבוהה
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון יוקרה במובן הכי מלא של המילה – אם אתם מחפשים חופשה מפנקת שבה לא תצטרכו להתאמץ בכלל, זה המקום שלכם
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון 5 כוכבים למשפחות ולזוגות בלבד עם חוף פרטי מושלם במפרץ נבק
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
ריזורט הוא מלון מעולה, מהטובים ביותר בשכונת אל הדאבה במפרץ ראס אום סיד. כולל חוף פרטי ופארק מים
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
הוא מלון 5 כוכבים על שטח עצום שבו תיהנו מאירוח יוקרתי במיוחד, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון 5 כוכבים בראס אום סיד היפהפה, צמוד לאחר החופים היפים בשארם עם רצועת חוף פרטית מדהימה
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון פאר במלוא מובן המילה, שמציע חוויה מהסרטים בווילה פרטית עם בריכה פרטית מול רצועת חוף מדהימה ונוף משכר
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד מהמלונות הפופולריים יותר בשארם א-שייח', בעיקר בזכות פארק המים העצום שנמצא בשטחו, הגדול ביותר במזרח התיכון.
דירוג טרווליקו
9.2
טוען מלונות נוספים

איפה אפשר למצוא מלונות 5 כוכבים בשארם א-שייח'?

שארם מלאה במלונות מעולים ברמת 5 כוכבים, ולמעשה ניתן למצוא אותם בכל האזורים בעיר – ממפרץ נבק בצפון, מפרץ הכרישים, מפרץ נעמה, אזור אל הדאבה וראס אום סיד, ועד מפרץ שארם אל-מאיה בדרום העיר. תוכלו לבחור את האזור שמתאים לכם ואתם מעוניינים להיות בו ולמצוא בו בקלות מלון יוקרתי או ריזורט ברמה של 5 כוכבים לחופשה מושלמת.

מה מציעים מלונות 5 כוכבים בשארם א-שייח'?

הדבר הראשון ששמים לב אליו במלונות 5 כוכבים בשארם הוא השירות – צוות גדול שמורכב מנותני שירות רבים, כאשר לכל אחד יש את התפקיד שלו – ניקיון, בריכה, חדרי האוכל, אטרקציות, מתקנים ועוד. זה מבטיח שיש הרבה אנשים שדואגים שהשהייה שלכם במלון תהיה הכי נעימה שאפשר, וכמעט כל בקשה שלכם תתמלא. אין בעיה למצוא אנשי צוות בשום מקום, אפשר לפנות לכל אחד מהם והשירות רחב הלב שמוכר מחלקים אחרים של סיני מקבל שדרוג לרמה של בית מלון. 

דברים נוספים שהם סטנדרט בכל מלון 5 כוכבים בשארם הם מתקנים כמו בריכה (לרוב יותר מאחת), חוף פרטי במלונות שצמודים לחוף, חדר אוכל עם מטבח מצוין ובנוסף אליו גם מסעדות שונות, ספא עם מיטב הפינוקים, הטיפולים ועיסויים, מכון בריאות וחדר כושר, חניה לאורחים בשטח המלון וגם אפשרות לארגן טיולים ואטרקציות ברחבי שארם. להרבה מלונות יש עמדת תיירות במלון עצמו שבה ישמחו לקחת אתכם בכל זמן שתרצו לטייל באזור, לצלול, לשייט בים האדום ועוד. רק לבקש, והכל מגיע (כמובן שבתשלום נפרד). 

אם הגעתם עם המשפחה, שימו לב שיש מלונות בשארם שאינם מקבלים ילדים מתחת לגיל 16 או 18, ומוגדרים למבוגרים בלבד. יש כאלה שכן מקבלים אבל מפרידים בין אגפים בהם מתארחות משפחות עם ילדים לבין אגפים אחרים. זה נועד כדי לשמור על איכות החופשה של מי שמבקש רוגע ושקט. יחד עם זאת, המלונות שכן מארחים משפחות עם ילדים (וזה הרוב הגדול שלהם) מציעות לילדים שפע של אטרקציות בתחומי המלון – פארקי מים, מועדוני משחקים, מתקנים חיצוניים, הפעלות של אנשי הצוות, כולל סדנאות שונות ליצירה, תפריט מותאם לילדים ועוד. חשוב לברר מראש מה מוצע במלון שאתם רוצים להגיע אליו, ולבחור בהתאם. 

טרופיטל נעמה ביי
מלון טרופיטל נעמה ביי