מלונות בראס אום סיד

המלונות באזור ראס אום סיד (Ras Um Sid | رأس أم سيد) נעים על טווח רחב של רמות, בהתאם למיקומם באזור, לכן כל אחד יוכל למצוא את המלון שמתאים לו – ממלון זול עם 2 או 3 כוכבים רק להניח את הראש בין לבין, ועד ריזורטים מעולים עם חוף פרטי ומועדון צלילה ושפע אטרקציות.

5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ שארם אל מאיה, בקצהו הדרומי של ראס אום סיד, ממש בתוך השוק הישן והעיר העתיקה של שארם
דירוג טרווליקו
9.4
5/5
מלון 5 כוכבים בראס אום סיד היפהפה, צמוד לאחר החופים היפים בשארם עם רצועת חוף פרטית מדהימה
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
ריזורט 5 כוכבים לחוף מפרץ ראס אום סיד היפהפה, שמתאים במיוחד למי שאוהבים שפע ואפשרויות
דירוג טרווליקו
9.19
5/5
מלון גדול ברמת 5 כוכבים, השוכן בצמוד לחוף אל פנאר, אחד החופים היפים ביותר בשארם א-שייח'
דירוג טרווליקו
8.8
5/5
ריזורט בראס אום סיד, על החוף. מציע חדרים עם מרפסת פרטית לנוף יפה, חוף פרטי ומגוון אטרקציות ומתקנים.
דירוג טרווליקו
8.7
4/5
אחד המלונות המספקים את התמורה הטובה ביותר למחיר בשארם. מלון 4 בלוקיישן מעולה עם מגוון פסיליטיז
דירוג טרווליקו
8.64
5/5
אחד המלונות הטובים ביותר בראס אום סיד. מדורג 5 כוכבים ומציע רצועת חוף פרטית ועוד שלל פינוקים
דירוג טרווליקו
8.64
4/5
ריזורט 4 כוכבים בקצה הצפוני של מפרץ ראס אום סיד, בסמוך לאתר הצלילה "סודפה", עם חוף פרטי ובו מועדון צלילה מקצועי
דירוג טרווליקו
8.48
5/5
ריזורט 5 כוכבים מעולה בראס אום סיד, על שטח ענק עם כל הפינוקים האפשריים
דירוג טרווליקו
8.4
4/5
מלון על צוק ראס אום סיד המשקיף אל מפרץ שארם אל-מאיה היפהפה, ואל נוף פנורמי עוצר נשימה
דירוג טרווליקו
8.3

חצי האי ש"סוגר" את שארם מדרום נקרא ראס אום סיד (Ras Um Sid | رأس أم سيد), וזהו אזור שמחזיק באחת מרצועות החוף היפות ביותר בסיני כולה. חצי האי הזה מתחיל מדרום למפרץ נעמה, עושה סיבוב ומסתיים במפרץ שארם אל-מאיה, סמוך לנמל שארם. רצועת החוף של חצי האי הזה היא ארוכה מאוד, אך אינה רציפה וברובה שייכת לבתי המלון שבנויים לאורכה. בחלקים הדרומיים ישנם מספר חופים שפתוחים לציבור.

אזור ראס אום סיד מלא באטרקציות שונות ומעניינות, ולכן מי שיתארח שם יוכל לבקר בכולן בקלות יחסית ובלי נסיעות ארוכות. השוק הישן (שארם העתיקה), מרכז הקניות הענק איל מרקטו, מפרץ שארם אל-מאיה והאטרקציות הימיות שבו, פארקי מים, בתי קפה, מסעדות ועוד.

בחלק הדרומי של חצי האי נמצאת אל הדאבה (El Hadaba | الهضبة) – שכונת מגורים ברובה, אבל כזו שהתפתחו בו לאורך השנים מוקדי תיירות שונים, נבנו בתי מלון, מרכזי קניות ומסחר. החוף הדרומי היפהפה (אל פנאר) הוא זה התוחם את אל הדאבה מדרום ומשלים תפאורה פנטסטית לראות את השקיעה ביום בהיר, לצאת לשיט בלב ים או לקפוץ אליו עם משקפת ושנורקל כדי לראות מה קורה בפנים.

מלונות בראס אום סיד

המלונות בראס אום סיד מגוונים וניתן למצוא מנעד רחב של מקומות אירוח, חלקם לאורך החוף וחלקם בחלקים פנימיים יותר של האזור, ללא חוף צמוד אבל עם הרבה יתרונות אחרים. המגוון הזה מאפשר לכולם למצוא את המלון שמתאים להם, בהתאם לתקציב ולמטרת החופשה.

המלונות שעל החוף גדולים ויקרים יותר, ובהתאם מציעים גם יותר מגוון של אפשרויות. לעומתם, המלונות שאינם על החוף הם בסיסיים יותר ובהם אפשר להתארח בזול, אפילו ביחס לשארם.

מלונות בראס אום סיד על החוף

המלונות שלאורך החוף בראס אום סיד מאופיינים, כמו בכל האזורים בשארם, ברצועת חוף פרטית יפה ומגוון רחב של פסיליטיז. ברוב המקרים מדובר על מלונות גדולים עם מבחר אפשרויות אירוח, מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות. זהו אזור מעולה לצלילה, ולכן המלונות בסביבה יציעו לכם מגוון אפשרויות לשיט וצלילה באתרים הסמוכים, חלקם מפעילים מועדון צלילה ממש במלון עצמו.

איברוטל פאלאס

ריזורט 5 כוכבים בקצה הדרומי של ראס אום סיד, במפרץ שארם אל מאיה. נמצא ממש בתוך העיר העתיקה של שארם ומתחם השוק הישן, ותוך מספר דקות תהיו במקום שוקק חיים עם מגוון אפשרויות בילוי וקניות.

סאנרייז מונטמארה ריזורט

מלון 5 כוכבים מדהים ביופיו, שגם צמוד לרצועת חוף יפהפייה. פסיליטיז של מלון יוקרה במלוא מובן המילה, ושפע של אטרקציות מהנות בים וביבשה.

ג'אז פנארה ריזורט

מלון 5 כוכבים שבנוי על שטח עצום – חלקו העליון ממש בתוך שכונת אל הדאבה, סמוך לפארק המים "אקווה פארק" ואילו חלקו התחתון מגיע עד לחוף אל פנאר המדהים. המלון מציע כמובן מועדון צלילה להתרשמות מהנוף היפהפה מתחת למים בחוף אל פנאר.

אלבטרוס שארם ריזורט

מלון שנמצא על החוף אבל לא בדיוק על החוף – שוכן על צוק מעל החוף הפרטי שלו, אליו אפשר לרדת ישירות באמצעות מעלית שקופה. מיקומו באזור שבעבר היתה העיר "אופירה" והנוף הנשקף ממנו עוצר נשימה ממש. מציע מגוון מתקנים ואטרקציות של מלון 5 כוכבים, על אף שיש לו רק 4.

מלונות בראס אום סיד לא על החוף

המלונות שלא לאורך החוף מחולקים גם הם לשניים – מלונות פאר עם פארקי מים ענקיים שמיועדים בעיקר לאירוח של משפחות עם ילדים ומציעים עבורם את כל המתקנים והאטרקציות שאפשר לחשוב עליהם, לצד מלונות קטנים יותר, ברמת 3 או 4 כוכבים שמציעים אירוח סטנדרטי ופשוט יחסית, שבו תקבלו לינה וארוחת בוקר במחיר משתלם ופחות אטרקציות מסביב.

אמפורס אקווה

מלון 4 כוכבים מצוין בחלק הצפוני של ראס אום סיד, לא רחוק מאתר צלילה מפורסם הנושא את אותו השם. זהו חלק מקומפלקס מלונות השוכנים בצמוד, וזהו המלון עם המחיר הטרקטיבי ביותר מתוכם.

טוליפ אין שארם

המלון הזה שוכן הרחק מרצועת החוף, בחלק הצפון מזרחי של ראס אום סיד, אבל מפצה על כך במגוון רחב של אטרקציות במלון עצמו לילדים ולגדולים – בריכות שחיה, מסעדות, ברים, ספא מפנק ועוד.

ג'אז פנארה ריזורט
מלון ג'אז פנארה ריזורט בראס אום סיד