מלונות 3 כוכבים בשארם א-שייח'

לצד המלונות המפוארים יש גם לא מעט מלונות 3 כוכבים בשארם, שמציעים אירוח בסטנדרטים טובים במחיר משתלם. מלונות בדרגת 3 כוכבים יהיו בעיקר כאלה שמציעים חדרים צנועים ופונקציונליים, ליחיד או לזוג, ארוחת בוקר טובה, בריכה ומספר מתקנים בסיסיים. בנוסף, ישנם מספר כפרי נופש קסומים שגם כן מדורגים ברמת 3 כוכבים ובהם אפשר לחוות את החוויה הכי קרובה לחושות בשארם, בתוספת מתקנים בסיסיים של מלון. אלו הם מלונות שמתאימים מאוד למי שרוצה מקום שאליו הוא יוכל לחזור אחרי יום טיול, לנוח, להירגע ולישון טוב בלילה, ופחות מחפש אטרקציות שונות במלון עצמו. המלונות הללו מציעים מחירים נמוכים יחסית מה שהופך את האירוח בהם למשתלם במיוחד. 

כאן תמצאו מלונות 3 כוכבים בשארם ברמה טובה שמציעים תמורה מעולה לכסף שלכם, לאחר שכבר ערכנו עבורכם סינון ראשוני של המלונות הטובים יותר, כאלה שזכו לחוות דעת וביקורות חיוביות מצד מאות אורחים והבחירה בהם תבטיח שתקבלו את מה ששילמתם עבורו. כדאי להקדים ולהזמין כדי להבטיח את מקומכם מוקדם ככל הניתן, משום שהמלונות הטובים יותר נתפסים מהר יותר.

 

3/5
מלון דירות 3 כוכבים שנמצא באזור נעמה ביי, בחלק המרוחק מרצועת החוף וגבוה יותר מסביבתו
דירוג טרווליקו
7.35
3/5
מלון קטן וצנוע ברמת 3 כוכבים, בלב האזור התיירותי שלי נעמה ביי. נופש במחיר נמוך מבלי להתפשר על המיקום
דירוג טרווליקו
7.2
3/5
מלון 3 כוכבים בשכונת אל הדאבה, מציע אירוח פונקציונלי וצנוע במחיר אטרקטיבי המספק תמורה מלאה לכסף
דירוג טרווליקו
7.17
3/5
אם אתם רוצים לחוות את הטוב ביותר, אל תחפשו רחוק יותר ממלון פלקון נעמה סטאר. עם החוף הפרטי שלו והמתקנים הכל כלול, תהיה בטוח שתהיה לך חופשה שלעולם לא תשכח.
דירוג טרווליקו
6.54
3/5
ויוה שארם היא הבחירה המושלמת לחופשה הבאה שלכם! עם חוף פרטי, 3 בריכות שחייה וספא, יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי להירגע ולהיטען מחדש.
דירוג טרווליקו
6.25
3/5
בואו ליהנות מכל מה שיש לאתר הנופש קורל הילס להציע! עם שהות הכל כלול, מחיר אטרקטיבי, חוף פרטי, בריכות שחייה ועוד, אנחנו מושלמים לחופשה הבאה שלכם.
דירוג טרווליקו
6.24
3/5
מלון עדן רוק הוא המקום לשהות בו למי שמחפש חוויה יוקרתית. עם חוף פרטי ובריכה חיצונית, מלון עדן רוק מספק את הטוב ביותר לאורחיו.
דירוג טרווליקו
5.7
3/5
The Desert View Sharm Hotel הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה הבאה שלכם. עם בריכה חיצונית ומחיר אטרקטיבי. מלון 3 כוכבים זה בטוח יהפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת.
דירוג טרווליקו
5.6
3/5
מלון טורקיז ביץ' מושלם לכל מי שמחפש חופשה יוקרתית ופרטית. עם החוף הפרטי שלו, דירוג 3 כוכבים והמיקום המרגש, המלון מציע את כל מה שצריך לחופשה מדהימה.
דירוג טרווליקו
5.44
3/5
אתר הנופש והספא מזר הוא מקום מפלט מושלם עבור זוגות או משפחות. עם דירוג 3 כוכבים של אתר הנופש, חוף פרטי, בריכות וספא, יש משהו לכולם ליהנות.
דירוג טרווליקו
5.05
טוען מלונות נוספים

איפה אפשר למצוא מלונות 3 כוכבים בשארם א-שייח'?

מלונות ברמת 3 כוכבים בשארם אפשר למצוא בעיקר באזור נעמה ביי (מפרץ נעמה) וכן בראס אום סיד, כולל שכונת אל הדאבה שהיא חלק ממנו. ישנו מגוון רחב של מלונות, בסגנונות שונים, שמציעים אירוח בסיסי שכזה – חלקם מלונות מקומיים ומשפחתיים, חלקם מלונות בוטיק עם טוויסט ייחודי. מה שמאפיין בעיקר את המלונות הללו הוא היצע בסיסי של שירותים ומחיר משתלם. יחד עם זאת, גם במלונות 3 כוכבים יוכלו להציע לכם סיוע בארגון טיולים, אטרקציות, שאטלים לחוף הים ועוד פעילויות שונות שקיימות בשארם והסביבה. 

מה מציעים מלונות 3 כוכבים בשארם א-שייח'?

שימו לב שבדרך כלל מלונות 3 כוכבים בשארם לא מציעים דילים של "הכל כלול" והתשלום הוא לרוב על בסיס לינה וארוחת בוקר. יחד עם זאת, הם נמצאים באזורים שבהם ניתן למצוא שפע של מסעדות ובתי קפה שבהם ניתן לאכול טוב במשך כל שעות היום. אם הגעתם לשארם כדי לטייל ולראות את הסביבה ופחות כדי להתפנק במלון עצמו – זהו סוג המלונות שיתאים לאופי הטיול שלכם. 

Sharks Bay Umbi Diving Village

מלון Sharks Bay Umbi Diving Village במפרץ הכרישים