מלונות באל הדאבה

בשכונת אל הדאבה (El Hadaba | الهضبة), שהיא חלק מחצי האי ראס אום סיד, ניתן למצוא מלונות במנעד רחב של סוגים – החל ממלונות פשוטים וזולים במחיר אטרקטיבי ועם היצע פסיליטיז קטן יחסית, המתאימים למי שמחפש מקום להניח את הראש בלבד, ועד לריזורטים מעולים על שטח עצום ועם שפע אטרקציות, דוגמת פארק מים ומתקנים מפוארים.

5/5
ריזורט הוא מלון מעולה, מהטובים ביותר בשכונת אל הדאבה במפרץ ראס אום סיד. כולל חוף פרטי ופארק מים
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
אחד מהמלונות הפופולריים יותר בשארם א-שייח', בעיקר בזכות פארק המים העצום שנמצא בשטחו, הגדול ביותר במזרח התיכון.
דירוג טרווליקו
9.2
4/5
ריזורט מרשת אלבטרוס המעולה שמדורג 4 כוכבים, אבל מציע שלל פינוקים ומתקנים של מלון 5 כוכבים, כולל פארק מים
דירוג טרווליקו
8.9
4/5
מלון 4 כוכבים באל הדאבה חלק מקומפלקס מלונות מרשת ריף אואזיס צמוד לחוף אל פנאר היפהפה
דירוג טרווליקו
8.32
4/5
מלון 4 כוכבים קטן יחסית, צפונית לשכונת אל הדאבה. במלון ארבע בריכות שחיה שונות וכן מרכז בריאות וספא
דירוג טרווליקו
8.09
4/5
מלון 4 כוכבים בצפון שכונת אל הדאבה, שמתאים במיוחד למי שמחפשים חופשה מעולה במחיר אטרקטיבי
דירוג טרווליקו
8
4/5
מלון בוטיק במלוא מובן המילה, בדרגת 4 כוכבים, צמוד למתחם הקניות איל מרקטו בשכונת אל הדאבה
דירוג טרווליקו
7.28
3/5
מלון 3 כוכבים בשכונת אל הדאבה, מציע אירוח פונקציונלי וצנוע במחיר אטרקטיבי המספק תמורה מלאה לכסף
דירוג טרווליקו
7.17
1/5
אם אתם מחפשים דירה בלב העיר, אל תחפשו רחוק יותר מהסטודיו! המיקום המרכזי מושלם לחקור את מה שיש לעיר להציע.
דירוג טרווליקו
3.72
4/5
מלון חמישה כוכבים זה מציע חופים פרטיים ובריכה חיצונית, שלא לדבר על כל השירותים שתוכלו לקוות להם במלון יוקרתי. לעולם לא תשכחו את השהות שלכם בנווה מדבר מפואר זה.
דירוג טרווליקו
3.12

אל הדאבה (El Hadaba | الهضبة) היא השכונה הדרומית ביותר בשארם, והיא השכונה ש"סוגרת" את חצי האי ראס אום סיד מדרום. היא תחומה ברצועת חוף מהיפות ביותר בשארם ובסיני כולה (אל פנאר), ובה אפשר למצוא אתרי צלילה יפים, מסעדות ובתי קפה אייקוניים שכיף לשבת בהם, לצפות בשקיעה ולנשנש משהו קל לצד בירה צוננת. אל הדאבה היתה שכונת מגורים בלבד עד לא מזמן ובשנים האחרונות התפתח בה מסחר, נפתחו מקומות אירוח וברחבי השכונה אפשר לראות מלונות מסוגים שונים.

אל הדאבה קרובה למספר גדול יחסית של נקודות עניין – העיר העתיקה והשוק הישן שנמצא ממש בצמוד, חופי מפרץ שארם אל-מאיה שמהם אפשר לצאת לשיט ואטרקציות ימיות נוספות בים האדום, אתרי צלילה מעניינים, בתי קפה ומסעדות ומרכזי מסחר. עוד יש באזור פארקי מים ענקיים, ששייכים אמנם לבתי המלון בהם הם פועלים, אולם ניתן להיכנס לחלקם גם בלי להתארח במלון, בתשלום נפרד.

מלונות באל הדאבה

היצע המלונות באל הדאבה הוא מגוון, וכולל גם ריזורטים גדולים ומפוארים, בעיקר בחוף שארם אל-מאיה וסביבתו, וגם מלונות קטנים וצנועים יותר שמתאימים למי שמחפש מקום בעיקר להניח את הראש ופחות פעילות בתוך המלון. אזור מפרץ שארם אל-מאיה הוא חוף פעיל במיוחד, בתי המלון לאורכו נחשבים למעולים ומוצעות שם מגוון פעילויות לאורחי המלון. המלונות האלו קרובים גם לאזור השוק הישן (מרחק הליכה) ואפשר לצאת מהם ברגל למתחם לבילוי של ערב. עוד על החופים אפשר למצוא אטרקציות ימיות כמו סירה עם בטן זכוכית, שייט בקיאקים, בננות ועוד.

המלונות המומלצים באזור שארם אל מאיה

אקספיריינס גולדן סאנדיי ביץ'

מלון שקט במיוחד באזור הלגונה הדרומית של שארם א-שייח', המציעה שפע של פעילויות ימיות, ספורט, שיט, צלילה ועוד. האירוח הוא בבקתות פרטיות ורצועת החוף הפרטית גדולה וכיפית.

איברוטל פאלאס

מלון המארח מבוגרים בלבד (מגיל 16) ולכן לא מתאים למשפחות עם ילדים קטנים. מיקום מושלם מול נוף מרהיב, ועיצוב מוקפד שמעניק אווירה נעימה.

סטי שארם ריזורט

ריזורט הצמוד לעיר העתיקה והשוק הישן, 5 כוכבים עם חוף פרטי רחב ומתקנים מצוינים כולל בריכה עם מגלשות מים לילדים. חדרים מרווחים במיוחד.

המלונות המומלצים בתוך שכונת אל הדאבה

בתוך השכונה יש מלונות פונקציונליים יותר, ללא חוף צמוד, אבל עם חוף שאליו יוצאים שאטלים מספר פעמים ביום. המלונות הללו זולים יותר ומציעים פחות פסיליטז, אולם התמורה למחיר היא טובה מאוד וכן אפשר למצוא בהם המון שקט ופרטיות. אלה שוכנים בעיקר בחלק העליון של השכונה, בשדרת מלונות שנקראת "אל מוטלאת", ממש בעורפו של מתחם הקניות "איל מרקטו".

אלבטרוס אקווה פארק

אחד המלונות הגדולים בשארם, ובתוכו פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון, עם יותר מ-60 מגלשות ומתקני מים. אפשר להיות שם כל היום ועדיין לא להספיק את הכל. המלון עצמו מפואר ומספק שירות ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר. מושלם למשפחות.

אקווה בלו שארם

המלון הצמוד לאקווה פארק, עם פארק מים משל עצמו, וסטנדרט מעט נמוך יותר של מתקנים ולכן גם זול יותר. אורחי המלון יכולים להתארח ללא עלות נוספת גם בפארק המים של אקווה פארק.

איל מרקטו הוטל

מלון בוטיק הנמצא במרכז השכונה, ממש בצמוד למתחם הקניות והמסחר "איל מרקטו". המלון מעוצב ברמה גבוהה תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, ומציע גם שלל אטרקציות מעבר למיקום המעולה.

אלבטרוס אקווה פארק
מלון אלבטרוס אקווה פארק באל הדאבה