מלונות במפרץ נבק

המלונות באזור מפרץ נבק (Nabq Bay | خليج نبق) הם ככל הנראה הטובים ביותר שתמצאו בשארם א-שייח' כולה. מדובר בריזורטים ענקיים ברובם, המציעים את כל הטוב שריזורטים יוקרתיים יכולים להציע, רצועת חוף מהיפות והעשירות ביותר בסיני ובה המון אתרי צלילה. אלו מלונות שמתאימים למי שמחפש חופשת בטן-גב איכותית, עם פחות טיולים ויותר בילוי במתחם המלון עצמו.

5/5
מלון 5 כוכבים מעולה במפרץ נבק. מושלם לחופשה יוקרתית ברמה הכי גבוהה
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון יוקרה במובן הכי מלא של המילה – אם אתם מחפשים חופשה מפנקת שבה לא תצטרכו להתאמץ בכלל, זה המקום שלכם
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון 5 כוכבים למשפחות ולזוגות בלבד עם חוף פרטי מושלם במפרץ נבק
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
הוא מלון 5 כוכבים על שטח עצום שבו תיהנו מאירוח יוקרתי במיוחד, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ נבק שבו האירוח הוא על בסיס הכל כלול, ומציע מגוון אטרקציות ומתקנים ברמה גבוהה
דירוג טרווליקו
9.16
5/5
ריזורט מפואר ויוקרתי במפרץ נבק. כמו כל המלונות באזור, גם הוא מציע חוף פרטי ענק ואירוח מלכותי ומפנק עם מגוון אטרקציות
דירוג טרווליקו
8.8
5/5
ריזורט יוקרתי 5 כוכבים, היחיד מבין מלונות רשת צ'רמיליון שלא נמצא על חוף הים, אבל מפצה על כך בפארק מים ענק
דירוג טרווליקו
8.74
5/5
מלון 5 כוכבים במפרץ נבק, שמעניק לאורחים תמורה מעולה לכסף, פרטיות ואירוח מושלם ברמה גבוהה
דירוג טרווליקו
8.64
5/5
אחד משלושה מלונות מעולים מרשת צ'רמיליון במפרץ נבק, מעוטר ב-5 כוכבים ומתאים במיוחד למשפחות עם ילדים
דירוג טרווליקו
8.56
5/5
מלון מלכותי במלוא מובן המילה. יוקרתי, מפואר, מעוצב ומלא באטרקציות, לילדים וגם למבוגרים
דירוג טרווליקו
8.56

מפרץ נבק (Nabq Bay | خليج نبق) הוא האזור הצפוני ביותר בשארם א-שייח', וגם המבודד ביותר. זהו אזור פחות צפוף, פחות עירוני שמתאים מאוד למי שרוצה חופשה פרטית ורגועה במלון ברמה גבוהה במיוחד, ומוכן להשקיע נסיעה קצרה כדי ליהנות משאר החלקים של העיר. החוף של מפרץ נבק שונה גם הוא במקצת מרצועות החוף האחרות של שארם – הוא רדוד יותר ויורד לעומק רב בבת אחת רק אחרי כ-150 מטר. משום כך במלונות לאורך החוף יש מזרח ארוך שמאפשר הליכה עד לנקודה שבה אפשר להיכנס למים כדי לצלול או לשנרקל.

מי שיעשה את הדרך הזו יזכה לראות נופים תת-מימיים מרהיבים של דגה, שוכני ים ועוד אלפי מינים של אלמוגים בצורות וצבעים שונים. זהו אזור שמגיעים אליו ממקומות רבים בעולם כדי להתרשם מהנוף הזה, ולמרבית בתי המלון יש מועדון צלילה צמוד או כזה שממש פועל בתוך המלון ואפשר להיעזר בו כמובן בכל הנוגע לצלילות באתרי הצמודים או שיט לאתרים המעט יותר מרוחקים.

עוד אטרקציה בקרבת מקום היא שמורת הטבע נבק, שנמצאת כ-5 קילומטרים צפונית לאזור המלונות, ובה אפשר כמובן גם לצלול ולשנרקל, וגם לטייל על טרקטורונים או ג'יפים ולבקר בחורשות מנגרובים שגדלים על המים. בנבק יש גם אזור מסחרי המזכיר במקצת את כיכר סוהו, ובו מגוון חנויות, מסעדות ואטרקציות נוספות.

מלונות במפרץ נבק

המלונות במפרץ נבק הם ללא ספק הטובים ביותר שאפשר למצוא בשארם. כמעט כל המלונות הם ברמת 5 כוכבים, ובדרך כלל מדובר בריזורטים מפוארים במיוחד, עם כל הפסילטיז לחופשה יוקרתית ומפנקת, שפע של אפשרויות להעביר את הזמן והמון מרחבים ופינות כדי לתפוס רוגע ושלווה.

רוב המלונות מתאימים לאירוח של משפחות עם ילדים, חלק מהם כוללים פארקי מים גדולים, מדשאות ומתקני משחקים וספורט לכל הגילאים. המלונות שלאורך רצועת החוף נהנות מחופים פרטיים ענקיים וארוכים, חוליים ומסודרים, עם המון מיטות שיזוף ופינות מוצלות. אין ספק שאם אתם מחפשים חופשה שהיא כולה פינוק אחד גדול, במקום שיגיש את הכל עד אליכם – מפרץ נבק הוא האזור שאותו אתם מחפשים.

מלונות מומלצים במפרץ נבק

שטייגנברגר אלקזאר

מלון יוקרה אמיתי, מהטובים בשארם. על שטח עצום עם היצע בלי נגמר של אטרקציות ומתקנים ברמה הגבוה ביתר, כולל מיטות ענק בחדרים עם מזרנים נוחים במיוחד, ונוף עוצר נשימה מהמרפסות.

ריקסוס פרימיום סי גייט

ריזורט שמדורג גם הוא גבוה ברשימת המלונות הטובים של שארם, רחב מימדים ומפנק במיוחד. במלון זה לא תצטרכו לזוז מהמקום כמעט בכלל והשירות יגיע עד אליכם, איפה שלא תהיו. גם במלון זה יש מתקנים ומגלשות מים לילדים.

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק

במלון זה אין חוף צמוד, אולם ניתן להתארח בחוף הפרטי של מלון אחר מהרשת – ויש עוד שניים כאלה בקרבת מקום במרחק נסיעה קצרה. כפיצוי על היעדר החוף הצמוד יש במלון פארק מים ענק לילדים.

צ'רמיליון קלאב ריזורט

מלון מעולה עם חוף פרטי רחב ידיים ומתקנים מודרניים. במלון אפשר למצוא מספר מסעדות מעולות ואורחים במלון הזה יכולים להיכנס באופן חופשי גם למתקנים של מלונות אחרים מהרשת, ובראשם כמובן פארק המים.

קורל סי ווטרוורלד

גם למלון זה יש פארק מים גדול, ועוד מתקנים שכולם כלולים בחופשה בדיל של הכל כלול משתלם במיוחד. החדרים גם הם ברמה גבוהה, מתוחזקים ונקיים.

ריקסוס שארם א-שייח'
מלון ריקסוס במפרץ נבק