קורל סי ווטרוורלד

Coral Sea Waterworld Sharm El Sheikh

5/5

קורל סי ווטרוורלד הוא ריזורט מפואר ויוקרתי במפרץ נבק, אחד משרשרת מלונות מעולים באזור זה. כמו כל המלונות באזור, גם הוא מציע חוף פרטי ענק באורך של יותר מ-600 מטרים, ובו אפשרויות להגיע לריף אלמוגים יפהפה וגם לצאת לשיט לאתרי צלילה רחוקים יותר כמו האי טיראן וסביבתו. במלון גם פארק מים עם לא מעט מגלשות ומתקני מים, ומספר בריכות בסגנונות שונים, חלקן שקטות וחלק פעילות יותר. הספא גם הוא מציב סטנדרטים גבוהים מאוד ובו חמאם טורקי, ג'קוזי, סאונות וכן טיפולים ועיסויים מסוגים שונים. גם חדר כושר עם מתקנים חדשים נמצא במקום, וכן מגרשי ספורט כולל מגרש כדורגל. החדרים מאובזרים ומרווחים, מתאימים גם למשפחות וביניהם גם סוויטות רחבות ידיים לאירוח מלכותי. יש במלון 3 מסעדות ועוד מספר ברים, שמציעים יחד מגוון רחב מאוד של מאכלים לבחירתכם. בעסקאות הכל כלול תוכלו ליהנות מכולם ללא עלות נוספת.

ככה קורל סי ווטרוורלד נראה

מספר חדרים: 376

בריכות השחייה בקורל סי ווטרוורלד

בריכות השחיה המפנקות בקורל סי ווטרוורלד

מתקני הספא בקורל סי ווטרוורלד

בקורל סי ווטרוורלד מתקני ספא עם מגוון עיסויים וטיפולים

פעילויות לילדים בקורל סי ווטרוורלד

הילדים ייהנו ממועדון משחקים גדול, הפעלות של צוות הבידור ופארק מים

המסעדות בקורל סי ווטרוורלד

מבחר של מסעדות וחדרי אוכל ברמה גבוהה

בקורל סי ווטרוורלד תמצאו

ריזורט

פארק מים

ספורט ימי

ספא

נוף לים

מסעדות

מלון יוקרה

מגרשי ספורט

ידידותי לילדים

חניה

חוף פרטי

חדרי משפחה

חדר כושר

המרת כספים

בריכה מקורה

בריכה חיצונית

בר

אפשרות להכל כלול

אינטרנט אלחוטי

5 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת קורל סי ווטרוורלד

בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
Porto Sharm Sea Life Resort הוא המקום המושלם לשהות בו. החדרים נוחים, הבריכה החיצונית מעוצבת להפליא. זה מקום מומלץ מאוד בגלל השירותים והמיקום שלו.
1/5