ריקסוס שארם א-שייח'

Rixos Sharm El Sheikh

5/5

ריקסוס שארם א-שייח' הוא מלון 5 כוכבים מעולה במפרץ נבק שמתאים לכאלה שאוהבים שפע ומגוון בחופשה שלהם. על החוף המפרץ נבק נמצא הריזורט היוקרתי הזה שבו תמצאו חדרים ברמה גבוהה מאוד, לא פחות מ-12 (!) בריכת שחיה, כולל אחת מקורה, 10 מסעדות, ברים ועוד אין סוף אטרקציות. שימו לב ששזהו מלון למבוגרים בלבד וילדים מתקבלים למלון רק מגיל 18 ומעלה. עבורם יש בריכות ייעודיות, מגרשי ספורט וגם חדרי משפחה על דלת מקשרת כדי שיישארו קרובים אליכם. הספא ברמה גבוהה מאוד, חדיש ומודרני, עם מגוון טיפולים ועיסויים, שיעורי יוגה וגם חדר כושר מאובזר. החדרים מרווחים מאוד, מוארים וכמובן משקיפים אל נוף מדהים של הים האדום, והשירות הוא כיאה למלון יוקרה ברמת 5 כוכבים. בכל רחבי המלון ניתן לגלוש על הרשת האלחוטית של המקום ללא עלות נוספת. זהו ללא ספק מלון מושלם למי שמחפש חופשה יוקרתית, מפנקת ורומנטית ברמה הכי גבוהה שיש.

ככה ריקסוס שארם א-שייח' נראה

מספר חדרים: 318

בריכות השחייה בריקסוס שארם א-שייח'

לא פחות מ-12 בריכות יש בריקסוס שארם, בכל הגדלים ובכל הצורות

החדרים בריקסוס שארם א-שייח'

סוויטה במלון ריקסוס שארם

פעילויות לילדים בריקסוס שארם א-שייח'

מגלשות מים להנאת הגדולים והקטנים בריקסוס שארם

המסעדות בריקסוס שארם א-שייח'

בריקסוס שארם מבחר מסעדות מעולות וחדר אוכל ענק

בריקסוס שארם א-שייח' תמצאו

ספורט ימי

ספא

נוף לים

נגישות

מסעדות

מגרשי ספורט

חניה

חוף פרטי

חדרי משפחה

חדר כושר

המרת כספים

בריכה מקורה

בריכה חיצונית

בר

אפשרות להכל כלול

אינטרנט אלחוטי

5 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת ריקסוס שארם א-שייח'

בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5
Porto Sharm Sea Life Resort הוא המקום המושלם לשהות בו. החדרים נוחים, הבריכה החיצונית מעוצבת להפליא. זה מקום מומלץ מאוד בגלל השירותים והמיקום שלו.
1/5