נעמה ביי (מפרץ נעמה)

Naama Bay

מפרץ נעמה, או נעמה ביי (Naama Bay | خليج نعمة), הוא האזור המרכזי של שארם א-שייח', "מרכז העיר" אם תרצו. לאורך רצועת החוף יפה שלו יש מספר בתי מלון מעולים ברמה גבוהה, המחוברים יחד בטיילת נעימה שעוברת בין בתי המלון לרצועת החוף. לאורך הטיילת יש חופים פרטיים של בתי המלון ובהם מסעדות וברים שבחלקם אפשר לשבת גם אם אתם לא אורחי המלונות עצמם. מעבר אליהם יש גם מספר ברים ומסעדות חוף שלא שייכים לשום מלון ולחלקם יש גם חלקת חוף משל עצמם שנעים מאוד לשבה בה על כוס בירה מול הים.

מאחורי הטיילת יש את מתחם נעמה ביי שהוא מדרחוב ענק עם המון חנויות, מסעדות, ברים, בתי קפה, סוכנויות תיירות ומרכזי קניות. המקום תוסס ושוקק חיים בעיקר בערבים, לאחר שקיעת השמש, אז הוא מואר באורות צבעוניים והשיטוט בו הוא חוויה בפני עצמה. במקום תמצאו המון חנויות מקומיות של שמנים, תבלינים, מזכרות, בגדים. תכשיטים ועוד, לצד רשתות בינלאומיות מוכרות כמו פיצה האט, מקדולנד'ס והארד רוק קפה. מקום כיפי מאוד לבלות בו וליהנות מאוכל טוב וחוויה עירונית מפתיעה במונחים של סיני.

מפרץ נעמה

מלונות באיזור

קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5
The Queen Sharm Resort הוא מלון 4 כוכבים מפואר הממוקם על הים האדום במצרים. הוא כולל בריכה חיצונית, פארק מים, חוף פרטי ומתקנים רבים אחרים להנאת האורחים.
4/5
אם אתם רוצים לחוות חופשה 4 כוכבים הכוללת בר ובריכה חיצונית, אז שארם הולידיי ריזורט הוא המקום המושלם. עם מגוון השירותים שהוא מציע, אין זה פלא שהמלון הזה כל כך פופולרי.
4/5
מלון Jewel Sharm El Sheikh הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה יוקרתית. עם דירוג 4 כוכבים, בריכה חיצונית ובר, תהנו בטוחים מזמנכם במלון.
4/5
מלון Jewel Sharm El Sheikh הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה יוקרתית. עם דירוג 4 כוכבים, בריכה חיצונית ובר, תהנו בטוחים מזמנכם במלון.
4/5
فندق TRS Fantazia Neama Bay هو المكان المثالي لقضاء عطلة فاخرة شاملة كليًا. مع مسبح خارجي ومنتجع صحي ، ستتمكن من الاسترخاء وتجديد شبابك أثناء إقامتك.
3/5
The Camel Dive Club & Hotel הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה. החוף הפרטי ויחידות האירוח היוקרתיות יהפכו את השהות שלכם למהנה.
4/5
אתר נופש זה הוא בחירה מצוינת למטיילים המעוניינים במיקום מרכזי בכל רחבי הארץ עם נוף יפה לים. מנוף עוצר נשימה ועד חדרים נוחים וצוות קשוב, קטרקט ליילינה מפרץ נעמה יש את זה.
3/5
Dreams Vacation Resort הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה הבאה שלכם. עם חוף פרטי, שירותים הכל כלול ודירוג של 5 כוכבים, יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי להירגע וליהנות מהזמן שלך מחוץ לבית.
4/5
מלון עדן רוק הוא המקום לשהות בו למי שמחפש חוויה יוקרתית. עם חוף פרטי ובריכה חיצונית, מלון עדן רוק מספק את הטוב ביותר לאורחיו.
3/5