אטרקציות במפרץ נעמה

אזור מפרץ נעמה (Naama Bay | خليج نعمة) הוא האזור המרכזי של שארם א-שייח', ובו תמצאו את מרכז חיי הלילה של העיר, עם מגוון מסעדות, ברים, מקומות בילוי, מרכזי קניות ואזור מסחרי שוקק חיים בעיקר בשעות הערב והלילה. מפרץ נעמה מציע גם מגוון מלונות מעולים, חלקם נמצאים לאורך רצועת החוף של המפרץ, מחוברים ביניהם בטיילת נעימה, וחלקם נמצאים באזור הכללי של מפרץ נעמה.

ניתן לומר שבמפרץ נעמה אפשר לקבל כל סוג אירוח שתרצו, וכן לבלות בכל סגנון שתרצו. מגוון האפשרויות הוא רחב ומתאים לכל תקציב ולכל גיל. כדי לעשות לכם סדר, קבלו את מבחר האטרקציות ונקודות העניין שאפשר למצוא באזור נעמה ביי.

 

טיילת המלונות לאורך מפרץ נעמה

לא מדובר באיזו אטרקציה משוגעת, אבל אם אתם מתארחים באחד מהמלונות שלאורך המפרץ אתם ממילא תעברו שם, וההליכה היא נעימה וכיפית. הטיילת קצת מזכירה את החלק הדרומי של הטיילת בדהב, כאשר מצד אחד שוכנים המלונות (שרובם הם ריזורטים ברמה גבוהה) ומהצד השני החופים שלהם, שהם אמנם פרטיים אבל לחלקם יש מסעדות וברים שאליהם ניתן להיכנס גם אם אתם לא מתארחים במלון עצמו. יש גם מסעדות שלא שייכות למלון ספציפי, להן יש חוף קטן משל עצמן ואפשר למצוא בהן אווירה נהדרת של חופש.

בשעות היום מדובר באחד החופים היפים של שארם א-שייח' – רצועות החוף כוללות מיטות שיזוף, פינות ישיבה, מתקני ספורט, משחקים לילדים, דוכני גלידה ועוד. ניתן גם למצוא סוכנויות תיירות שיציעו לכם מגוון טיולים בסביבה, שיט בים האדום, צלילה, ספורט ימי וכדומה.

כל המסעדות והאטרקציות פעילות לאורך כל היום, וחלקן הגדול גם בשעות הערב והלילה. בקצה הדרומי של רצועת החוף יש מסעדה מעולה בשם "ויווה" (viva) שיש לה רצועת חוף קטנה פרטית ואפשר ליהנות שם מבירה ואוכל טוב מול הים.

אם אתם מתכוונים להתארח באזור הזה, כדאי לדעת שהמלונות המומלצים לאורך הטיילת הם נעמה ביי פרומנייד ביץ' שמצטיין בתמורה מעולה למחיר, מלון נובוטל הנהדר שמציע פסיליטיז ברמת 5 כוכבים של ממש, פיירוז ריזורט הצבעוני והיפהפה ומריטים ג'ולי וילי שהוא אחד המלונות הטובים ביותר באזור נעמה ביי בכלל.

 

מדרחוב נעמה ביי

בעורף הטיילת, בצמוד לריזורטים, שוכן המדרחוב והחלק המסחרי של נעמה ביי. מדובר בבלוק של מספר רחובות הסגורים לתנועת כלי רכב ומשמשים כמדרחוב להולכי רגל בלבד, ובהם מגוון של חנויות, מסעדות, בתי קפה, ברים ועוד. תמהיל החנויות די דומה – תבלינים, מזכרות, בגדים. תיקים, תכשיטים ושפע חיקויים זולים של מותגים יקרים. בשעות הלילה האזור כולו מואר באורות צבעוניים והופך לשוקק חיים ומלא אנשים. שימו לב שהמוכרים נוטים לעתים להציק לעוברים ושבים כדי שייכנסו לחנויות שלהם, כך שאם אינכם מעוניינים פשוט חייכו, אמרו תודה והמשיכו ללכת.

בין המסעדות באזור נעמה ביי, לצד מסעדות מקומיות, ניתן למצוא גם מותגים מערביים מוכרים כמו מקדולנד'ס, הארד רוק קפה, KFC ופיצה האט, כמובן לצד מסעדות מקומיות מצוינות. שווה להזכיר בהקשר הזה את המסעדה האיטלקית "פומודרו" (Pomodoro) שלא סתם נקראת מסעדה איטלקית אלא באמת מרגישה כזו.

בעניין מקומות אירוח באזור הכללי של נעמה ביי, נוכל להמליץ על מלון טרופיטל נעמה ביי הוותיק והטוב, נעמה בלו הוטל שצמוד למרכז הקניות Genena City, מרינה שארם בקצה הטיילת עם נוף מרהיב למפרץ ומלון פארק רייג'נסי למבקשים להתפנק עד הסוף.

לכל המלונות המומלצים באזור נעמה ביי >>

 

מרכזי קניות

יש בשארם לא מעט מרכזי קניות, אבל חלקם נטושים ולא פעילים ולכן כדאי לדעת לאן ללכת ומתי. בלב המדרחוב של נעמה ביי, למי שכל החנויות מסביב לא מספיקות לו, נמצא מרכז נעמה סנטר (Naama Center) – שם תמצאו מגוון חנויות של בגדים, תיקים, תכשיטים ומזכרות. הכל כמובן חיקוי, יש פריטים באיכות סבירה. המקום, כמו המדרחוב, נפתח בשעות אחר הצהריים המאוחרות.

מרכז גדול נוסף הוא Genena City שנמצא כרבע שעה הליכה מלב המדרחוב (אולם כדאי לקחת מונית לנסיעה קצרה, משום שמדובר בעלייה חדה) וגם שם אפשר למצוא תמהיך דומה של חנויות אולם על שטח גדול הרבה יותר וגם מרפסות המשקיפות לנוף מרהיב.

 

מוזיאונים

כן, כן – גם מוזיאונים אפשר למצוא בשארם. ואפילו מכובדים וגדולים. בתוך מרכז Genena City נמצא מוזיאון תות ענח' אמון (King Tut) שהוא הגרסה הקטנה יותר המוזיאון הלאומי ששוכן בקהיר. אם הייתם במוזיאון בקהיר, המוזיאון הזה לא יחדש לכם כלום.

מוזיאון ענק ומכובד הוא מוזיאון שארם א-שייח' שנמצא 5 דקות נסיעה במונית מהאזור המסחרי של נעמה ביי, ומציג את ההיסטוריה של מצרים משחר ההיסטוריה ועד העת החדישה. חובבי ההיסטוריה ייהנו מאוד.

ללא תשלום

נעמה ביי (מפרץ נעמה)

האזור המרכזי של שארם א-שייח'. תמצאו בו מדרחוב צבעוני ותוסס עם מגוון חנויות, מסעדות, בתי קפה ועוד.
קניות ובילוי