וילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט שארם א-שייח'

Villa & Chalet at Four Seasons Resort

5/5

Four Seasons Resort שארם א-שייח הוא המקום המושלם לשהות בו למי שרוצה ליהנות מהטוב שבשני העולמות – וילה או בקתה מפוארת, וגישה למתקנים ברמה עולמית של אתר נופש ברמת חמישה כוכבים. אתר הנופש ממוקם בלב מפרץ נעמה בשארם א-שייח', במרחק דקות ספורות מהחנויות, המסעדות וחיי הלילה הטובים ביותר של האזור. ועם חוף פרטי משלו, ושלוש בריכות שחייה חיצוניות, יש הרבה מה להעסיק את האורחים באתר. וילה ובקתה באתר הנופש פור סיזנס שארם א-שייח' מציעה את הבסיס המושלם לחופשה מרגיעה ויוקרתית באמת. בין אם אתם רוצים לבלות את ימיכם בבילוי ליד הבריכה, להתפנק בספא או לחקור את המראות והקולות של שארם א-שייח', זה המקום המושלם לעשות זאת.

ככה וילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט נראה

מספר חדרים: 21

בריכות השחייה בוילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט

החדרים בוילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט

בוילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט תמצאו

ריזורט

ספורט ימי

ספא

נוף לים

מסעדות

מלון יוקרה

מיקום מרכזי

מועדון צלילה

ידידותי לילדים

חניה

חדר כושר

המרת כספים

בריכה חיצונית

בר

אינטרנט אלחוטי

5 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת וילה אנד שאלה אט פור סיזנס ריזורט

אם אתם מחפשים מלון 4 כוכבים הכל כלול במחיר אטרקטיבי, Sharm Bride Resort Aqua & SPA הוא בחירה מושלמת. אתר הנופש כולל חוף פרטי ובריכות.
4/5
Baron Palms Resort הוא המקום המושלם לשהות בו בחופשה הבאה שלכם. מלון מפואר זה הכל כלול מציע חדרי אירוח מדהימים ברמת 5 כוכבים ושפע של פעילויות כדי לבדר אותך.
5/5
קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5