מלון אקווה ריזורט וספא

Sharm Bride Resort Aqua & SPA

4/5

Sharm Bride Resort Aqua & SPA הוא המקום המושלם לשהות בו עבור אלה שרוצים ליהנות מכל מה שיש לשארם א-שייח' להציע. אתר הנופש ממוקם בלב העיר, במרחק הליכה קצר מחוף הים ומכל המסעדות והברים הטובים ביותר. החדרים מרווחים ונקיים ומצוידים בטלוויזיה, מיני בר וחדר רחצה פרטי, והצוות תמיד מוכן לעזור בכל מה שתצטרכו. יש מגוון פעילויות ומתקנים המוצעים במלון, לרבות טניס שולחן, ביליארד, חצים, חדר כושר ומספר בריכות, כך שתוכלו להירגע וליהנות מהשהייה שלכם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, Sharm Bride Resort Aqua & SPA הוא המקום המושלם לשהות בו.

ככה מלון אקווה ריזורט וספא נראה

מספר חדרים: 127

בריכות השחייה במלון אקווה ריזורט וספא

החדרים במלון אקווה ריזורט וספא

במלון אקווה ריזורט וספא תמצאו

ריזורט

פארק מים

ספא

מסעדות

מחיר אטרקטיבי

חניה

חוף פרטי

חדרי משפחה

חדר כושר

המרת כספים

בריכה חיצונית

אפשרות להכל כלול

אינטרנט אלחוטי

4 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת מלון אקווה ריזורט וספא

Baron Palms Resort הוא המקום המושלם לשהות בו בחופשה הבאה שלכם. מלון מפואר זה הכל כלול מציע חדרי אירוח מדהימים ברמת 5 כוכבים ושפע של פעילויות כדי לבדר אותך.
5/5
קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע רומנטית או מקום נופש ידידותי למשפחות, האי נוביאן הוא היעד המושלם. עם מיקומו המרכזי ויחידות אירוח ברמת חמישה כוכבים, האי נוביאן מציע משהו לכולם.
5/5