מלונות הכל כלול בשארם א-שייח'

שארם א-שייח' ידועה בריזורטים המפנקים שבה, שמשאירים לכל אורח טעם של עוד והמון סיפורים כדי לספר לחברים בבית. המלונות בשארם הם לא סתם מלונות – לרוב מדובר באתרי נופש גדולים, עם שפע של אפשרויות ואטרקציות ואירוח בסגנון הכל כלול. כמעט כל המלונות הנחשבים בשארם מציעים דילים טובים מאוד של הכל כלול, וכדי לעשות לכם סדר ערכנו לכם רשימת מלונות מעולים שבהם ניתן להתארח בסגנון הכל כלול, מדורגים על פי איכותם.

דירוג טרווליקו מחשב את כל הביקורות וחוות הדעת של אורחי המלונות באתרי ההזמנות השונים, הציונים בפרמטרים החשובים כמו ניקיון ותחזוקה, רמת השירות, מתקנים, מיקום ועוד, ומשקלל אותם יחד לציון אחד שעל פיו ניתן לדרג את המלון. הרשימה שלפניכם מתייחס למלונות הכל כלול בשארם לפי דירוג טרווליקו.

מלונות הכל כלול מומלצים בשארם א-שייח' לפי דירוג טרווליקו

5/5
ריזורט מפואר מרשת אלבטרוס היוקרתית, במפרץ הכרישים. מציע אירוח ברמה הגבוהה ביותר ששארם יודעת לתת
דירוג טרווליקו
9.55
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ שארם אל מאיה, בקצהו הדרומי של ראס אום סיד, ממש בתוך השוק הישן והעיר העתיקה של שארם
דירוג טרווליקו
9.4
5/5
מלון 5 כוכבים מעולה במפרץ נבק. מושלם לחופשה יוקרתית ברמה הכי גבוהה
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון יוקרה במובן הכי מלא של המילה – אם אתם מחפשים חופשה מפנקת שבה לא תצטרכו להתאמץ בכלל, זה המקום שלכם
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
ריזורט הוא מלון מעולה, מהטובים ביותר בשכונת אל הדאבה במפרץ ראס אום סיד. כולל חוף פרטי ופארק מים
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
הוא מלון 5 כוכבים על שטח עצום שבו תיהנו מאירוח יוקרתי במיוחד, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון 5 כוכבים בראס אום סיד היפהפה, צמוד לאחר החופים היפים בשארם עם רצועת חוף פרטית מדהימה
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד מהמלונות הפופולריים יותר בשארם א-שייח', בעיקר בזכות פארק המים העצום שנמצא בשטחו, הגדול ביותר במזרח התיכון.
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד המלונות המעולים בשארם, מלון יוקרה אמיתי עם שירותים ומתקנים ברמה גבוהה, באזור מפרץ הכרישים היפהפה
דירוג טרווליקו
9.19
5/5
כפר נופש עצום שממנו פשוט לא תצטרכו לצאת עבור שום דבר. מקום האירוח היוקרתי והאיכותי ביותר בשארם
דירוג טרווליקו
9.19
טוען מלונות נוספים

כל הריזורטים שמכבדים את עצמם בשארם א-שייח' מציעים אירוח הכל כלול, שבו ניתן ליהנות ממיטב הפינוקים שיש למקום להציע – מסעדות, ברים, מתקנים ועוד. זהו אירוח משתלם במיוחד משום שהמלונות הללו מציעים מבחר עצום של אפשרויות, ומאוד כדאי ליהנות מכמה שיותר מהן בכרטיס אחד, קרי לשלם מחיר "פיקס" וליהנות מכל העולמות. חשוב לציין שאירוח  הכל כלול לא אומר בהכרח שכל מתקני המלון פתוחים עבורכם, אלא מתייחס בדרך כלל לארוחות ושתיה במשך כל היום, ולעתים גם לאטרקציה או מספר אטרקציות. שירותים כמו ספא, צלילה או טיולים הם כמעט תמיד בתשלום נפרד, ולכן חשוב לברר בדיוק מה כוללת העסקה כדי שתדעו על מה אתם משלמים.

כמה עולה מלון הכל כלול בשארם א-שייח'?

האירוח בשארם, ובסיני בכלל, נחשב לזול מאוד יחסית למקומות אחרים בעולם ובטח בישראל. מלונות פאר בשארם עולים חצי, ולפעמים שליש, ממה שהם עולים באילת וניתן לצאת לחופשה משפחתית של שבוע, הכל כלול, במלון בשארם בלי לקרוע את הכיס. המחירים כמובן תלויים במלון עצמו ובמה כוללת העסקה. במלונות מרשתות גדולות שמציעים סטנדרטים גבוהים יותר כמובן התענוג עולה יותר מאשר במלונות מקומיים, אולם זה לא בהכרח אומר שהחוויה היא פחות טובה.

כמו כן, עלות העסקה תלויה גם במה שהיא כוללת – האם יש דוכני אוכל נוספים מעבר לשלוש הארוחות ביום, האם אלכוהול כלול בעסקה, האם יש אטרקציות נוספות כלולות וכדומה. המלונות הגדולים, שמתפקדים ממש ככפרי נופש, מציעים עסקאות שוות במיוחד של הכל כלול, לכל המשפחה עם המון הפתעות לילדים במהלך היום וגם נשנושים ושתייה ללא הגבלה.

מתי כדאי להגיע למלון בשארם א-שייח'?

ברור שעונת הקיץ היא העמוסה ביותר בעיר כמו שאם א-שייח'. בקיץ המלונות מלאים, אתרי הנופש הומים וכך גם חופי הים. המלונות בדרך כלל בתפוסה מלאה, או קרובה למלאה, מה שאומר שכל האטרקציות פעילות ולא תתקשו למצוא מה לעשות לאורך היום, במלון או מחוצה לו. יחד עם זאת, המחיר כמובן יהיה גבוה יותר בהתאם. כמו בכל מקום, כאשר הביקוש עולה יחד איתו עולים גם המחירים.

לעומת זאת, ב"אוף סיזן" שזה אומר מחוץ לחודשי הקיץ – בעונות המעבר ואף בחורף – אפשר ליהנות ממחירים נוחים יותר במלונות ובאטרקציות השונות, ומעסקאות הכל כלול מאוד טובות ברוב בתי המלון. יש לקחת בחשבון שבזמנים של מיעוט תיירים לא כל האטרקציות תהיינה פעילות, ואלה שכן ירגישו קצת אחרת, משום שיהיו בהן משמעותית פחות אנשים.

מלונות הכל כלול בשארם א-שייח' – הבחירה הנכונה

אין ספק שכדי למצות את מה שיש למלון שלכם בשארם להציע, דיל של הכל כלול הוא הדבר המומלץ לעשות. בין אם בחורף ובין אם בקיץ, במלון הכל כלול בשארם תוכלו גם להיות בראש שקט כל החופשה בלי לחשוב כמה עוד תצטרכו להשלים בצ'ק אאוט וגם תוכלו ליהנות עד הסוף בריזורט עם מיטב האפשרויות והאטרקציות.