מלונות מרשת אלבטרוס בשארם א-שייח'

אם כבר החלטתם לנסוע בחופשה הבאה שלכם לשארם א-שייח', כבר יש תאריכים, מצאתם טיסה, עשיתם ביטוח נסיעות ועכשיו אתם מחפשים מלון מפנק לחופשה שלכם – שווה לבדוק את רשת מלונות אלבטרוס (Albatros). הרשת מחזיקה בלא פחות משבעה מלונות בשארם לבדה ברמות שונות ומתאימים לכל סוג ואופי של חופשה, וכמובן לכל תקציב. ממלונות מפוארים ויוקרתיים, עם פארקי מים ענקיים ומגוון מתקנים לכל המשפחה, ועד מלונות בוטיק לחופשה ייחודית לבודדים או לזוגות, עם הקפדה על הפרטים הקטנים.

מה אפשר למצוא במלונות מרשת אלבטרוס?

הרשת מחזיקה, כאמור, בשבעה מלונות שונים בשארם, בכל חלקי העיר, וכל אחד מהם מציע עולם ומלואו. מלונות הרשת:

Albatros Palace Sharm – מלון 5 כוכבים במפרץ הכרישים

Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh – מלון 4 כוכבים באל הדאבה

Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh – מלון 4 כוכבים באל הדאבה

Royal Albatros Moderna – מלון 5 כוכבים במפרץ נבק

Albatros Laguna Vista Resort – מלון 5 כוכבים במפרץ נבק

Royal Grand Albatros Sharm – מלון 5 כוכבים בראס אום סיד

Albatros Sharm Resort – מלון 4 כוכבים בראס אום סיד

בכל מלונות רשת אלבטרוס תוכלו ליהנות משירות ברמה גבוהה, מתקנים חדישים ומודרניים, רובם מתאימים מאוד למשפחות וכוללים פארקי מים, בריכות, חוף פרטי, מסעדות ומתקני ספא יוקרתיים. התמורה לכסף ברשת מלונות אלבטרוס היא ללא ספר מהגבוהות שאפשר למצוא בשארם, ובסיני בכלל.

ריבוי המלונות מרשת אלבטרוס עשוי לבלבל, וכדי שתדעו בדיוק מה מציע כל מלון, איפה הוא נמצא ומה אפשר לקבל בו, עשינו לכם סדר ברשת מלונות אלבטרוס בשארם. קבלו את הסקירה המלאה של מלונות אלבטרוס.

 

מלונות מרשת אלבטרוס בשארם א-שייח'

Albatros Palace Sharm – אלבטרוס פאלאס שארם

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון הכל כלול, ואחד הפופולריים והמבוקשים בשארם א-שייח'. נמצא במפרץ הכרישים היפהפה, ואפשר למצוא בו שפע של מסעדות, דוכני אוכל וברים (חלקם פתוחים 24/7) עם אוכל מגוון, מנקניקיות וצ'יפס ועד אוכל אסייתי, בשרים ועופות. המלון משתרע על שטח עצום, ובו מספר בריכות שחייה עם מגלשות מים לילדים, שנהנים גם מהופעות והפעלות של צוות הבידור מידי יום ואפילו ממתקן מיני-גולף חדיש. החדרים גדולים, מאובזרים ונקיים מאוד, והצוות פעיל 24/7 ומעניק שירות מעולה. עסקה שווה מאוד של הכל כלול.

אלבטרוס פאלאס שארם

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Albatros Aqua Blu Sharm El Sheikh – אלבטרוס אקווה בלו שארם א-שייח'

⭐⭐⭐⭐

ריזורט מפואר, ששווה אפילו יותר מה-4 כוכבים בהם הוא מדורג. מציע שפע של מתקנים, ובראשם פארק מים מעולה לילדים ולגדולים. צמוד למלון אלבטרוס אקווה פארק, שגם הוא מתהדר בפארק מים ואורחי המלון יכולים להיכנס גם אליו באופן חופשי. נוסף על פארק המים יש במלון גם 8 בריכות שחיה בגדלים שונים, לגונות שמחברות ביניהן ואפשר לשוט בהן בסירה, ספא מעולה, מגרשי ספורט וחדר כושר. החדרים מרווחים, מוארים ונעימים מאוד. למלון אין חוף צמוד, אולם לאורך היום יוצאים ממנו שאטלים לחוף ים פרטי בקרבת מקום (5 דקות נסיעה).

אקווה בלו שארם א-שייח'

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh – אלבטרוס אקווה פארק שארם א-שייח'

⭐⭐⭐⭐

מלון אלבטרוס אקווה פארק הוא אחד המלונות היותר אהובים בשארם, בעיקר בזכות פארק המים העצום שבשטחו, הנחשב לגדול ביותר במזרח התיכון. מדובר על פארק הכולל מעל ל-70 מגלשות ומתקני מים, והבילוי בו יכול לקחת יום שלם של כיף. המלון צמוד למלון אקווה בלו (שגם לו פארק מים וניתן לעבור אליו ללא עלות), והוא כולו מעוצב בקפידה, מודרני ומציע מתקנים ושירותים רבים: מגרשי טניס, ספא, מסעדות מעולות ועוד מגוון אטרקציות. גם המלון הזה לא נמצא צמוד לחוף הים, אולם יש אפשרות לצאת ממנו לחוף מסודר פרטי בשאטלים שיוצאים באופן סדיר, והנסיעה אורכת 5 דקות. שימו לב שהמלון לא מקבל אורחים לבדם, אלא בזוגות או משפחות בלבד.

אלבטרוס אקווה פארק

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Royal Albatros Moderna – רויאל אלבטרוס מודרנה

⭐⭐⭐⭐⭐

אחד מהמלונות היפים ביותר של הרשת, אם לא היפה מכולם, במפרץ נבק עם רצועת החוף המדהימה שלו. כמובן נהנה מחוף פרטי ענק, ומציע אירוח הכל כלול עם מבחר גדול מאוד של מסעדות, ברים ודוכני אוכל שפעילים עד השעות הקטנות של הלילה. משום גודלו של המלון, גם כאשר הוא בתפוסה מלאה אין תחושת צפיפות והפרטיות נשמרת. המלון מושלם למשפחות והילדים יוכלו ליהנות ממספר בריכות שחיה, כולל בריכות מחוממות, מתקני מים ומגלשות, מתקני משחקים ומועדון גדול. כל המלון נקי, מתוחזק היטב, מוקפד מאוד והצוות ער לכל בעיה ומסייע תוך זמן קצר.

רויאל אלבטרוס מודרנה

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Albatros Laguna Vista Resort – אלבטרוס לגונה ויסטה ריזורט

⭐⭐⭐⭐⭐

עוד מלון מעולה במפרץ נבק, שנמצא ממש על החוף. אפשר לקחת הכל כלול ואפשר גם לא, אולם מאוד מומלץ כן לקחת משום שהדיל שווה במיוחד. הוא כולל 5 מסעדות שונות בנוסף לחדר האוכל ועוד מגוון פינוקים לאורך היום. עוד במלון ספא מעולה, בריכות שחיה, כולל בריכה מקורה, מועדון צלילה, מגרשי משחקים לילדים ואטרקציות של ספורט ימי, שייט וקייטסרף ממש על החוף. המלון נקי ושומר על סטנדרטים גבוהים מאוד של שירות ותחזוקה, והצוות גדול מאוד, נמצא בכל פינה ועונה על כל בעיה או שאלה.

אלבטרוס לגונה ויסטה

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Royal Grand Albatros Sharm – רויאל גרנד אלבטרוס שארם

⭐⭐⭐⭐⭐

רויאל גרנד אלבטרוס הוא מלון למבוגרים בלבד, כלומר לא ניתן להגיע אליו עם ילדים קטנים (רק מעל גיל 16), ולכן הוא גם שקט מאוד. מדובר בבית מלון ברמה גבוהה מאוד, שוכן בראס אום סיד בצמוד לחוף, במרחק הליכה מהעיר העתיקה והשוק הישן. הגישה למים קלה ונוחה, ממש מהבריכה של המלון. החוף עצמו נקי, יש בו מרכז צלילה מקצועי וכן שונית אלמוגים יפהפייה. המגוון של הארוחות מרשים, ויש תפריט משתנה מידי יום כמעט בלי לחזור על אותם מאכלים. יחד עם זאת, משום הקרבה לשוק, כדאי לקחת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד, וליהנות מארוחות במסעדות הסמוכות, ויש לא מעט כאלה. המלון נקי, מטופח ומלא בצמחים ופרחים שמוסיפים לו חיים, כמעט בכל פינה.

רויאל גרנד אלבטרוס שארם

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

Albatros Sharm Resort – אלבטרוס שארם ריזורט

⭐⭐⭐⭐

היתרון הכי בולט של מלון אלבטרוס שארם ריזורט (שנקרא לעתים גם ביץ' אלבטרוס שארם) הוא הנוף הפנורמי המרהיב שלו שנשקף כמעט מכל פינה ומכל מרפסת. המלון ממוקם על צוק ראס אום סיד, בקרבת השכונה שהיתה בעבר העיר הישראלית "אופירה" ומעל אחת מרצועות החוף היפות של שארם א-שייח', אליה אפשר לרדת במעלית פרטית ישירות מהמלון. אלבטרוס שארם מציע מגוון פעילויות של ספורט ימי, צלילה ואטרקציות רטובות לילדים, בתוך ומחוץ למלון. נמצא מרחק הליכה מהעיר העתיקה והשוק הישן כך שמומלץ להתארח בו על בסיס ארוחת בוקר בלבד, וליהנות משפע המסעדות שבסביבה.

אלבטרוס שארם ריזורט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

מלונות אלבטרוס בשארם – תמורה מעולה למחיר

אפשר לומר שמה שמאפיין בעיקר את המלונות מרשת אלבטרוס הוא התמורה המעולה למחיר. מלונות הרשת הם מגוונים מאוד, הן במיקום שלהם בשארם והן ברמת השירות והאיכות שהם מציעים, ואולם גם טווח המחירים הוא בהתאם כאשר אפשר למצוא חדר במלון כמעט בכל תקציב שעומד לרשותכם, ותמורתו תקבלו תמורה מלאה. כל מלונות הרשת מציעים אירוח ברמה טובה, מתקנים מודרניים ושירות מעולה, כאשר המלונות המפוארים והיקרים יותר משדרגים את החוויה למפנקת ממש. אם אתם מתכננים חופשה בשארם, שווה מאוד לשקול להתארח במלונות מרשת אלבטרוס.