מלונות מרשת Xperience בשארם א-שייח'

שארם א-שייח', בקצה הדרומי של חצי האי סיני, מציעה למבקרים בה שפע עצום של בתי מלון ואפשרויות אירוח, לצד אטרקציות מגוונות כמו הים האדום על מימיו הצלולים, שוניות האלמוגים המרהיבות, שווקים, מסעדות, חיי לילה וטיולים מדבריים לשמורות טבע ולהרים. חופשה בשארם היא הדבר הבא בקרב המטיילים מישראל, וכל מה שנותר לכם הוא רק למצוא מלון שמתאים לאופי ולתקציב שלכם להתחיל לספור את הימים לחופשה.

בשארם, כאמור, יש מלונות רבים, בהם לא מעט כאלה שנחשבים מלונות יוקרה מרשתות מקומיות או בינלאומיות. אחת מרשתות אלה היא רשת מלונות Xperience (אקס-פיריינס) שמציעה ארבעה מלונות מעולים ברמה גבוהה מאוד, שמבטיחים לאורחים בהם שלל פינוקים, אטרקציות באזורים שונים של שארם א-שייח'. 

מה אפשר למצוא במלונות מרשת Xperience בשארם א-שייח'?

רשת Xperience מציעה, כאמור, ארבעה מלונות בשארם א-שייח': 

Xperience Sea Breeze Resort – מלון 5 כוכבים במפרץ הכרישים

Xperience Kiroseiz Parkland – מלון 5 כוכבים במפרץ נעמה

Xperience Kiroseiz AquaPark Premier – מלון 5 כוכבים במפרץ נעמה

Xperience St. George Sharm El Sheikh – מלון 4 כוכבים באל הדאבה שבראס אום סיד

מלונות אלה מציעים מגוון מתקנים ברמה גבוהה, מסעדות, ברים, ספא מפנק, פארקי מים וגישה לחופים פרטיים לשימוש האורחים, ואירוח בהם הוא חוויה מהטובות שיש לשארם א-שייח' להציע. כדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים לכם, וגם כדי שלא תתבלבלו – כדאי להכיר את המלונות השונים ואת ההבדלים ביניהם.

 

מלונות Xperience בשארם א-שייח'

Xperience Sea Breeze Resort – אקספיריינס סי בריז ריזורט

⭐⭐⭐⭐⭐

זהו המלון היפה והמפואר ביותר מבין מלונות הרשת. נמצא במפרץ הכרישים ומציע מספר בריכות שחיה מעולות, חלקן מקורות, מגלשות מים לילדים, חצר חיצונית ענקית ונעימה, חוף פרטי ושפע אטרקציות של ספורט ימי, שונית אלמוגים סמוכה ומרהיבה, ומגוון מתקנים כמו ספא, ג'קוזי, חדר כושר חדיש ועוד. יש במלון מגוון מסעדות, כולל אחת על הגג עם נוף פנורמי עוצר נשימה.

אקספיריינס סי בריז ריזורט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >> 

 

Xperience Kiroseiz Parkland – אקספיריינס קירוסייז פארקלנד

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון ברמה גבוהה במפרץ נעמה, ללא חוף צמוד אבל לא במרחק נסיעה ממנו נמצא חוף פרטי של המלון ובו מוצעות פעילויות צלילה וספורט ימי. המלון מפצה על המרחק מהחוף בשפע עצום של אפשרויות בילוי ואטרקציות שונות – פארק מים, בריכות שחיה רבות, מתקני משחקים לילדים, מסעדות, ברים ואפילו מועדון ריקודים מוצלח מאוד. ברחבי המלון המון פינות ישיבה, בשמש או בצל, לפי העדפתכם.

אקספיריינס קירוסייז פארקלנד

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >> 

 

Xperience Kiroseiz AquaPark Premier – אקספיריינס קירוסייז פרמייר נעמה ביי

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון נוסף במפרץ נעמה, צמוד למלון אקספיריינס קירוסייז פארקלנד, ואף מהווה שדרוג שלו מבחינת איכות המתקנים והאירוח. למלון שני חופים פרטיים, האחד ולרחצה והשני לצלילה בלבד, עם מועדון צלילה צמוד שעובד איתו ומציע מגוון אפשרויות להכרת הים האדום מבפנים. יחידות האירוח חדשות יותר, וכן יש במלון מסעדות איכותיות וספא מודרני שמציע מבחר טיפולים מפנקים. האורחים במלון יכולים להשתמש באופן חופשי גם במתקני מלון אקספיריינס קירוסייז פארקלנד, וההפך.

אקספיריינס קירוסייז פרמייר

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >> 

 

Xperience St. George Sharm El Sheikh – אקספירינס סיינט ג'ורג'

⭐⭐⭐⭐

זהו מלון מעט צנוע יותר במושגים של שארם ושל רשת המלונות Xperience, מעט מצפון לשכונת אל הדאבה בחצי האי ראס אום סיד. המלון לא צמוד לחוף הים, אולם כמובן שיש לו חוף פרטי שאליו ניתן להגיע בנסיעה של מספר דקות באמצעות שאטלים שיוצאים ממנו לאורך היום. במלון יש ארבע בריכות שחיה, ספא מפנק עם מרכז טיפולים, אוכל מצוין ומגוון שזוכה לביקורות חיוביות מצד אורחים רבים וכן שירות ויחס מעולים מצד הצוות. מתאים מאוד למי שמחפש מקום להתארח במחיר סביר ומתכנן להיות מרבית שעות היום מחוץ למלון בטיולים באזור.

אקספירינס סיינט ג'ורג'

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >> 

 

רשת Xperience – מלונות מעולים לחופשה מושלמת

בין אם התקציב שלכם גבוה או נמוך, בין אם אתם חובבים של חוף הים הקרבה אליו ובין אם זה פחות חשוב לכם – תמצאו בשארם את המלון מרשת Xperience שיתאים לכם. כולם מספקים תמורה טובה מאוד למחיר, נוחות, שירות ומגוון אטרקציות שתוכלו לבחור מהן. השהות במלונות Xperience תתאים לכם בין אם אתם יחידים, זוגות, משפחות או קבוצות חברים, ובכל מקרה לא יהיה לכם משעמם.