6 סיבות לבקר בשארם א-שייח'

לא בטוח שאתם באמת צריכים סיבות, כי בכל זאת, מדובר בסיני ויש הרבה יותר יתרונות מלבקר בה מאשר חסרונות, אבל רק למקרה שאתם מתלבטים, לא בטוחים, מהססים, חושבים על זה שוב ומחפשים את הסיבות הכי טובות לסגור לעצמכם חופשה בשארם א-שייח' – ערכנו לכם את 6 הסיבות הכי טובות לבקר בשארם, כאלה שפשוט אי אפשר להתעלם מהן.

 

1. המלונות מדהימים

בתי מלון, תגידו לעצמכם. כבר ראינו כאלה. אבל מלונות כמו בשארם א-שייח' לא בטוח שראיתם. נאמר מיד שיש בשארם מעל 40,000 חדרי מלון וזה אומר שאפשר למצוא חדר או מקום אירוח בכל רמה ובכל תקציב, אולם לשארם לא נוסעים כדי להתארח במלון ממוצע. אם כבר יורדים לשארם, כדאי להתפנק עד הסוף וליהנות מכל היוקרה והפאר של המלונות המלכותיים שלה. מדובר בריזורטים נדירים באיכותם עם מבחר עצום של מתקנים, אטרקציות ואפשרויות להעביר את הזמן בכיף, חופים מרהיבים ביופיים, פארקי מים, מסעדות מעולות ועוד כיד הדמיון הטובה. לפני שאתם בכלל ממשיכים לסיבות הבאות, תמצאו לכם איזה ריזורט מהרשימה ותסגרו מהדר חדר או סוויטה, כי הם מתמלאים מהר מאוד.

5/5
ריזורט מפואר מרשת אלבטרוס היוקרתית, במפרץ הכרישים. מציע אירוח ברמה הגבוהה ביותר ששארם יודעת לתת
דירוג טרווליקו
9.55
5/5
ריזורט 5 כוכבים במפרץ שארם אל מאיה, בקצהו הדרומי של ראס אום סיד, ממש בתוך השוק הישן והעיר העתיקה של שארם
דירוג טרווליקו
9.4
5/5
מלון יוקרה במובן הכי מלא של המילה – אם אתם מחפשים חופשה מפנקת שבה לא תצטרכו להתאמץ בכלל, זה המקום שלכם
דירוג טרווליקו
9.37
5/5
מלון 5 כוכבים למשפחות ולזוגות בלבד עם חוף פרטי מושלם במפרץ נבק
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
ריזורט הוא מלון מעולה, מהטובים ביותר בשכונת אל הדאבה במפרץ ראס אום סיד. כולל חוף פרטי ופארק מים
דירוג טרווליקו
9.28
5/5
הוא מלון 5 כוכבים על שטח עצום שבו תיהנו מאירוח יוקרתי במיוחד, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון 5 כוכבים בראס אום סיד היפהפה, צמוד לאחר החופים היפים בשארם עם רצועת חוף פרטית מדהימה
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
מלון פאר במלוא מובן המילה, שמציע חוויה מהסרטים בווילה פרטית עם בריכה פרטית מול רצועת חוף מדהימה ונוף משכר
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד מהמלונות הפופולריים יותר בשארם א-שייח', בעיקר בזכות פארק המים העצום שנמצא בשטחו, הגדול ביותר במזרח התיכון.
דירוג טרווליקו
9.2
5/5
אחד המלונות המעולים בשארם, מלון יוקרה אמיתי עם שירותים ומתקנים ברמה גבוהה, באזור מפרץ הכרישים היפהפה
דירוג טרווליקו
9.19
טוען מלונות נוספים

2. מזג האוויר מושלם 

אחת הסיבות שהופכות את שארם ליעד נפלא לחופשה היא מזג האוויר. העיר נהנית משמש לאורך כל השנה, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין 21-28 מעלות צלזיוס בחורף ובעונות המעבר, ונוסקות עד 35 מעלות (עם ימים חריגים למעלה מזה) בחודשי הקיץ. זה הופך את העיר ליעד המושלם לחופשת שמש חורפית (מומלץ!) או כמובן לחופשה קייצית מלאה באטרקציות רטובות. אם דיברנו על אטרקציות רטובות, נזכיר שחלק גדול המחופים בשארם מוגנים על ידי מפרץ מה שאומר שהים רוב הזמן רגוע עם גלים עדינים – מושלם לשחייה, שנורקלינג וצלילה.

אז אם אתם מחפשים מפלט שטוף שמש, שארם א-שייח' בהחלט צריכה להיות ברשימה שלכם.

מפרץ נעמה
מפרץ נעמה

3. שפע של פעילויות ואטרקציות

שווקים, קניונים, מרכזי מסחריים, מסעדות מעולות, בתי קפה, חיי לילה, שפע של פעילויות ימיות, צלילה, שנירקולים, טיולים במדבר, שמורות טבע, חוף ים מדהים… אפשר להמשיך ולכתוב כאן אודות שלל האטרקציות ששארם מציעה, אבל נראה לנו שעדיף פשוט להגיע לשם ולחוות אותן בעצמכם. בין אם אתם לבד, בזוג, בקבוצת או עם המשפחה – לא יהיה לכם משעמם לרגע אחד בשארם א-שייח'. 

4. חופי הים 

החופים בשארם א-שייח' הם מהיפים ביותר שתראו בסיני כולה – מים צלולים וחול בהיר עד לבן, שעושים חשק לרבוץ עליו כל היום, עם הפסקות קלות לטבילה במים הצוננים כדי להתרענן. לא חייבים רק לשבת מול הים או לשחות, שארם מציעה מגוון עצום של אטרקציות ופעילויות רטובות – שייט בדירה רגילה עם עם בטן זכוכית, צלילה, שנירקולים, ספורט ימי, קייטסרף ועוד. 

חוף הים בשארם
חוף אל פנאר

5. מחיר משתלם, שלא לומר זול במיוחד

בעוד שיעדים פופולריים אחרים כמו דובאי או המלדיביים יכולים להיות יקרים למדי, שארם א-שייח' מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות בעלות הרבה יותר נמוכה. אבל לא צריך לנסוע רחוק מידי כדי להשוות מחירים – הריזורטים בשארם מציעים חופשה חלומית גם בשליש מחיר שאותו תשלמו כאן באילת. חופשת הכל כלול לכל המשפחה לחמישה ימים תעלה לכם סכום של 4 ספרות במלונות מסוימים, ועוד יישאר לכם עודף לאכול כל ערב באחת המסעדות המעולות שבעיר. 

6. האווירה

סיני זו סיני, גם כאשר מדובר בשארם א-שייח'. השקט המדברי, הוייב הנעים, חופי הים, השמש הקיצית – והכל יחד שמתחבר לאווירה של חופש אמיתי, כזו שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים, בטח כל כך קרובים לבית. הספונטניות שבה אפשר לסגור חופשה בשארם א-שייח' ומיד גם לצאת אליה, הופכת את כל העניין למשתלם אף יותר, בלי שום תחרות מהיעדים האחרים בסביבה הקרובה והרחוקה יותר.

 

לסיכום

יש עוד עשרות סיבות נהדרות שנוכל לפרט כאן, אבל כנראה שבשביל זה נצטרך אתר שלם. שארם היא הדובדבן שבקצפת של חצי האי סיני, ולמעשה תוכלו למנות בעצמכם עוד המון סיבות להגיע אליה ברגע שתיכנסו לעיר ותחוו אותה. לא נותר אלא לאחל לכם חופשה מהנה!