מלונות מרשת ריקסוס בשארם א-שייח'

אם אתם בעניין של חופשה יוקרתית, כזו שבה אתם לא מתאמצים יותר מידי, מבלים בעיקר על חוף הים או במתקני המלון ומקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר – כנראה ששארם א-שייח' הוא המקום הנכון לנסוע אליו. ולא סתם לשארם א-שייח', אלא לאחד ממלונות רשת ריקסוס (Rixos) היוקרתית, שמפעילה שני מלונות בשארם, ומרוב שהם מעולים קשה לבחור ביניהם. מדובר בשני מלונות פאר שאחד מהם מתאים למשפחות והשני הוא למבוגרים בלבד (מקבל אורחים מגיל 18) ולכן אפשר לומר שכל קשת האפשרויות מכוסה, וכל אחד ימצא את המקום המתאים לו במלונות ריקסוס.

מה אפשר למצוא במלונות ברשת ריקסוס?

בשארם יש שני מלונות מרשת ריקסוס, שניהם מדורגים עם 5 כוכבים וממוקמים במפרץ נבק שהוא האזור היפה ביותר בשארם, במרחק לא גדול זה מזה:

Rixos Sharm El Sheikh –מלון אולטרה הכל כלול למבוגרים בלבד

Rixos Premium Seagate – מכונה גם "ריקסוס נבק", מלון ענק לכל המשפחה

כיאה למלונות מרשת ריקסוס בעולם (מי שהיה ודאי יודע על מה מדובר), גם המלונות בשארם נהנים מחדרים מפנקים במיוחד, מרווחים ומוארים, מצוידים בכל הדרוש לחופשה יוקרתית. ניתן לבחור מבין מגוון של חדרים וסוויטות ברמות מחיר משתנות, וככל שהן עולות כמובן גם האיכות עולה. מלונות ריקסוס משלבים באלגנטיות נוחות וסטייל, מציעים שפע של מתקנים מודרניים, בין היתר מספר בריכות שחיה, ספא, מרכז כושר ובריאות, מסעדות מעולות ומגרשי ספורט. כאמור, רק אחד מבין שני המלונות מתאים לאירוח משפחות עם ילדים, ובסקירה שלפניכם תוכלו לגלות את כל היתרונות הנוספים של מלונות ריקסוס בשארם.

 

מלונות מרשת ריקסוס בשארם א-שייח'

ריקסוס שארם א-שייח' – Rixos Sharm El Sheikh

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון פאר במלוא מובן המילה, מתאים בדיוק למי שאוהבים פינוקים, מגוון ושפע ומוכנים לשלם על כך. זהו ריזורט מהטובים בשארם א-שייח' (יש שיאמרו הטוב ביותר) ובו מגוון של חדרים וסוויטות ברמה מאוד גבוהה, בוהקים מניקיון, מתוחזקים ומצוידים בכל הדרוש. רמת השירות גבוהה מאוד וכל בעיה או שאלה נענית תוך זמן קצרצר. המלון הזה אינו מקבל ילדים מתחת לגיל 18 ונחשב מלון "שקט" למבוגרים בלבד. האורחים בו נהנים ממספר גדול של בריכות שחיה (כולל אחת מקורה), מגוון עצום של מסעדות, ברים, מגרשי ספורט, ספא מפואר עם תפריט טיפולים רחב וכמובן נופים עוצרי נשימה מכל מקום. אם כל זה לא מספיק, נספר שהאירוח הוא על בסיס "אולטרה הכל כלול", שזה כמו הכל כלול אבל משודרג – חלק ממתקני המלון כלולים בדיל וגם המסעדות השוות. בקיצור, חופשה טופ אוף דה ליין.

ריקסוס שארם א-שייח'

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

ריקסוס פרימיום סיגייט (ריקסוס נבק) – Rixos Premium Seagate

⭐⭐⭐⭐⭐

גם ריקסוס פרימיום סי גייט הוא מלון מפואר למי שאוהב להתפנק, עצום בגודלו וחולש על רצועת חוף יפהפייה. יש בריזורט מעל ל-1,000 חדרים מכל הסוגים, מעוצבים ומאובזרים, בהם תוכלו להתארח בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. המלון מציע 8 מסעדות בסגנונות שונים – איטלקי, סיני, צרפתי, מקומי כן מסעדת דגים ופירות ים, ובנוסף ברים פנימיים וחיצוניים. זהו מלון שמתאים לחופשה משפחתית ויש בו אטרקציות מגוונות לילדים ובהן מגלשות ומתקני מים, מועדו משחקים גדול ומגרשי משחקים וספורט. במלון יש גם חנויות נוחות בהם אפשר למצוא כל מה שאתם צריכים ואולי שכחתם או נגמר לכם במהלך החופשה.

ריקסוס פרימיום סי גייט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

רשת מלונות ריקסוס (Rixos) – חופשה יוקרתית ומפנקת

למרות שיש שני מלונות שונים של הרשת בשארם, פחות משנה באיזה מהם תבחרו כדי לקבל חוויה מושלמת. שניהם מציעים אירוח יוקרתי מאוד, ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש, פינוקים כמו מסעדות וברים, דילים של הכל כלול משתלמים במיוחד, אטרקציות בים וביבשה ונוחות מקסימלית. ההבדל העיקרי בין המלונות הוא בכך שמלון ריקסוס שארם אינו מקבל ילדים מתחת לגיל 18, ולכן אם אתם בחופשה משפחתית תצטרכו לבחור בריקסוס פרימיום סיגייט. אבל תסמכו עלינו, זה לא יוריד גרם אחד מרמת הכיף וההנאה שלכם בשארם.

שני המלונות שוכנים במרחק קצר זה מזה במפרץ נבק – אחת מרצועות החוף הכי יפות ושקטות של שארם א-שייח'. לאורך כמעט כל רצועת החוף יש שוניות אלמוגים מרהיבות ביופיין שנמצאות מעט עמוק, ושני המלונות ישמחו לסייע לכם להגיע אליהם בשייט קצר שייצא מהחוף הפרטי. כמו כן, ניתן גם לצאת לשייט רחוק יותר בקרבת האי טיראן הסמוך, שגם הוא אתר מומלץ לצלילה ושנירקולים וסביבו אפשר למצוא ריף אלמוגים מהיפים שיש בשארם כולה.