מלונות מרשת צ'רמיליון בשארם א-שייח'

החופשה הבאה שלכם בשארם א-שייח'? קודם כל, איזה כיף לכם. שארם היא ללא ספק אחד היעדים החמים לחופשה בכל ימות השנה, הן בקיץ הרותח והן בחורף החמים. אפשר להתפנק בה במגוון מלונות בכל הרמות, מחלקם לא תרצו לצאת כלל, והיא מתאימה לכל סוג של חופשה –לבד, עם המשפחה, עם בן או בת הזוג וגם עם חברים. ואם כבר להתפנק במלון אז שווה להתעכב על רשת המלונות צ'רמיליון (Charmillion) שמפעילה 4 מלונות נהדרים בשארם, כולם באזור מפרץ נבק היפהפה, שהוא רצועת חוף ארוכה וכמעט אינסופית, שבה היופי משתלב עם כל היתרונות של הים האדום – אתרי צלילה, שוניות אלמוגים ושקט של מדבר.

מה אפשר למצוא במלונות מרשת צ'רמיליון?

יש בשארם 4 מלונות מרשת צ'רמיליון, כולם נמצאים באזור מפרץ נבק:

Charmillion Gardens Aquapark – מלון 5 כוכבים

Charmillion Club Aquapark – מלון 5 כוכבים

Charmillion Club Resort – מלון 5 כוכבים

Charmillion Sea Life Resort – מלון 4 כוכבים

המלונות של צ'רמיליון בשארם מתאימים בעיקר למשפחות, ומרובים באטרקציות עבורם – פארקי מים מעולים, מתקני משחקים, מופעים, סדנאות שונות ועוד. בגלל הקרבה של המלונות זה לזה (חלקם ממש צמודים), כל אורח בכל מלון של הרשת יכול להשתמש במתקנים של המלונות הנוספים, כולל פארקי המים, החוף הפרטי ומתקני הספא, חלקם מהם בחינם וחלק בתשלום נוסף. כל המלונות מציעים אירוח בסגנון הכל כלול (לא חובה לקחת, אבל מאוד מאוד מומלץ), שכולל שפע עצום של פינוקים וגם אוכל ושתייה לאורך כל היום במגוון מסעדות.

באופן כללי, לא סתום המלונות של צ'רמיליון ממוקמים במפרץ נבק – זוהי רצועת החוף עם המלונות היוקרתיים והטובים ביותר בשארם, ומלונות הרשת בהחלט עומדים בסטנדרט הזה. לא משנה באיזה מלון תתארחו, תזכו לחוויה מפנקת במיוחד, עם שירות מעולה סביב השעון, מסעדות, ברים, צלילה, חופים מרהיבים ועוד אטרקציות נוספות. כדי לדעת איזה מהמלונות מתאים לכם ביותר, שווה להכיר את המלונות הללו ואת מה שיש להם להציע.

 

מלונות מרשת צ'רמיליון בשארם א-שייח'

צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק – Charmillion Gardens Aquapark

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון מעולה שתפור במיוחד לחופשה משפחתית עם הילדים. מציע פארק מים ענק ופסיליטיז נוספים שתומכים באירוח ילדים בצורה הנוחה ביותר – אוכל מתאים, חדרי משפחה, בריכות רדודות ומועדון משחקים גדול מקורה שמחוצה לו גם גן שעשועים חיצוני. המבוגרים ייהנו מספא מעולה שבו גם ג'קוזי וחמאם טורקי, מסעדות מצוינות, מועדון לילה ומגרשי ספורט. החדרים ברמה גבוהה מאוד והמלון כולו מתוחזק ומטופח.

צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק – Charmillion Club Aquapark

⭐⭐⭐⭐⭐

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק הוא המלון היחיד מבין מלונות הרשת שלא נמצא בצמוד או סמוך לחוף הים, אולם הוא מפצה על כך בפארק מים עצום בגודלו לילדים (שגם מבוגרים ייהנו ממנו לא פחות). כדי ליהנות מהים ניתן להשתמש בשאטלים שיוצאים לאורך כל היום מהמלון אל החוף של מלון צ'רמיליון גרדנס (נסיעה של 5 דקות). במלון עצמו חדרים מאובזרים ונקיים, עם מיני בר ומרפסות, ויש כמובן גם חדרי משפחות וסוויטות עם סלון מרווח ומספר חדרי שינה. גם מלון זה מציע מסעדות וברים, וכן פעילויות נוספות לילדים.

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

צ'רמיליון קלאב ריזורט – Charmillion Club Resort

⭐⭐⭐⭐⭐

מלון יוקרתי נוסף לחוף מפרץ נבק, עם אירוח הכל כלול מפנק. במלון מספר מסעדות, בריכת שחיה גדולה מאוד, חוף פרטי כמובן, מתקני ספורט רבים וגם מתקני שעשועים לילדים ומועדון משחקים מקורה. הילדים ייהנו גם מבריכות ייעודיות רדודות במיוחד עבורם. החדרים מוארים ומרווחים, מודרניים ומתוחזקים היטב. כל אורחי המלון יכולים להשתמש במתקנים של שאר מלונות הרשת.

צ'רמיליון קלאב ריזורט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

צ'ארמיליון סי לייף ריזורט – Charmillion Sea Life Resort

⭐⭐⭐⭐

סי לייף ריזורט הוא המלון היחיד מבין מלונות הרשת המדורג עם 4 כוכבים ולא 5, אבל רמתו אינה נופלת בהרבה מיתר המלונות. זהו המלון הקרוב ביותר לחוף הפרטי של מלונות צ'רמיליון (אליו יכולים אורחי כל המלונות להגיע), ובנוסף יש בו מתקנים רבים וטובים: מגרשי טניס, חדרי כושר, מסעדות, ספא ועוד. במלון גם מועדון צלילה המשרת את כל מלונות הרשת. זהו מלון שקט יותר, משום שאין בו פארק מים והוא מתאים מאוד למי שמחפש חופשת בטן-גב איכותית על החוף.

צ'ארמיליון סי לייף ריזורט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

מלונות צ'רמיליון בשארם – חופשה מעולה לכל המשפחה

שפע המתקנים והאטרקציות שמציעים המלונות מרשת צ'רמיליון בשארם א-שייח' הופכים אותם לבחירה הטובה ביותר בעיקר לחופשה משפחתית עם ילדים, קטנים או מתבגרים. פארקי המים, מגרשי המשחקים, האטרקציות הימיות וצוות הבידור הפעלתן יסדרו להם חופשה בלתי נשכחת, בזמן שאתם נהנים משמש קייצית על חוף הים. העובדה שכל אורח בכל מלון יכול להשתמש באופן חופשי במתקנים של שאר המלונות, מוסיפה עניין וגיוון ופותחת הרבה יותר אפשרויות עבורכם עבור הילדים. אם אתם מתלבטים לגבי המלון לחופשה הבאה שלכם בשארם – כדאי לקחת בחשבון את מלונות צ'רמיליון.