מלונות בכיכר סוהו בשארם א-שייח'

מפרץ הכרישים (Sharks Bay | خليج القرش) הוא אחד האזורים היותר יפים בשארם א-שייח', להתארח ולנפוש בהם. רצועת חוף מרהיבה עם ריף אלמוגים עשיר וצבעוני ועשרות אתרי צלילה בעומקים שונים שהופכים את המקום למעין כפר נופש של חובבי צלילה מכל העולם. האי טיראן הסמוך מספק עוד אפשרויות של נוף תת מימי, והופך את הבילוי באזור מפרץ הכרישים לחוויה של ממש.

אולם גולת הכותרת של אזור מפרץ הכרישים נמצא דווקא על היבשה – כיכר סוהו. מדובר במתחם בילוי ומסחר שוקק חיים המזכיר יותר את לאס וגאס מאשר את סיני (להוציא בתי הקזינו, שנמצאים במקומות אחרים בסיני). אורות צבעוניים, אנשים מכל העולם, מסעדות מעולות, מועדוני לילה, ברים, מתחם החלקה על הקרח, מזרקה מנגנת ועוד שפע של אפשרויות בילוי לכל המשפחה. זהו מקום להעביר בו לילה של כיף, עם בת / בת הזוג או עם הילדים, שעבורם יש אפילו מיני לונה פארק בכניסה למתחם.

כמובן, שיש גם מלונות מעולים שנמצאים ממש על הכיכר, בצמוד למתחם הבילויים. במפרץ הכרישים יש הרבה מלונות איכותיים, אולם המלונות שנמצאים ממש על כיכר סוהו (למעשה חוצצים בין הכיכר לבין חוף הים) נהנים מכל העולמות – גם קרבה למוקדי בילוי וחיי לילה, גם מסעדות מצוינות שברובן ניתן לאכול ולרשום את החשבון על החדר במלון ולשלם בצ'ק אאוט וגם רצועת חוף מדהימה עם אתרי צלילה יפהפיים. בקיצור, אם תגיעו לאחד המלונות שעל כיכר סוהו, לא ישעמם לכם לרגע.

כיכר סוהו והמלונות הצמודים אליה (צילום: Google Maps)

מלונות מומלצים בכיכר סוהו בשארם א-שייח'

הנה חמשת המלונות הטובים ביותר בכיכר סוהו – הביקוש אליהם גבוה מאוד ולכן כדאי להקדים ולהזמין בהם מקום מראש.

ארבע העונות שארם – Four Seasons Resort Sharm El Sheikh

⭐⭐⭐⭐⭐

לדעת רבים (מאוד) המלון הטוב והמפואר ביותר בשארם א-שייח'. למעשה זהו כפר נופש שאין שום צורך לצאת ממנו בשביל שום דבר, אבל אם כבר הגעתם עד לכאן  בכל זאת שווה לראות מה יש למקום להציע, לא? המלון הוא חלק מרשת מלונות היוקרה "פור סיזנס" ועומד בסטנדרט שלה בגדול – החל מהנוף המושלם הנשקף מהגבעה שעליה הוא ממוקם, דרך השירות המעולה מאין ספור אנשי הצוות שלו, העיצוב האדריכלי המרשים, הניקיון הבוהק, האור הטבעי, החללים הנעימים, מגוון החדרים, הסוויטות והווילות, מסעדות, ברים, מועדון הצלילה, מקומות הבילוי ועל שאר המתקנים אפשר לכתוב כאן עוד אתר שלם והמקום לא יספיק. כל מה שתוכלו לחשוב עליו קיים במלון הזה, ולא סתם הוא גובה את המחיר הגבוה ביותר מבין המלונות בסיני. אבל תסמכו עלינו, שווה כל לירה.

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

סבוי שארם א-שייח' – Savoy Sharm El Sheikh

⭐⭐⭐⭐⭐

ריזורט יוקרתי מרשת מלונות מחייבת, נמצא ממש "על" כיכר סוהו ומציע פסילטיז ואטרקציות של מלון פאר ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם למה שהוא באמת. במלון חוף פרטי רחב ידיים, מועדון צלילה, ספא מפואר ומפנק, מגוון מסעדות וברים למקרה שמיציתם את המסעדות בסוהו, חדרים ענקיים וסוויטות מפוארות וגם מועדון משחקים ומשחקיה ענקית לילדים.

אגב ילדים, הם מתקבלים בברכה במלון הזה, אולם בתוך המלון שוכנת גרסת הבוטיק שלו למבוגרים בלבד – רויאל סבוי. ברויאל אפשר להתארח בסוויטות וחדרים מפוארים,  או וילות פרטיות עם בריכה, ג'קוזי ונוף לים.  רויאל סבוי מתאים במיוחד לחופשות רומנטיות לזוגות.

מלון סבוי שארם

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

איילנד וויו ריזורט – Island View Resort

⭐⭐⭐⭐⭐

גם זה כפר נופש ענק, שמתפרש משני צידי הכיכר –צד אחד הפונה לים וצד שני שנקרא "איילנד גרדן" ובו אפשר למצוא חדרים זולים יותר. באיילנד וויו מספר בריכות שחיה, מגוון עצום של חדרי אירוח בכל הרמות, חוף פרטי עם מתקני ספורט ומועדון צלילה. ארוחת הבוקר של המלון מעולה עם בופה עשיר וטעים בחדר האוכל, ובנוסף אליו יש עוד שלוש מסעדות שונות וברים.

איילנד וויו ריזורט

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

קונקורד א-סאלם שארם ספורט הוטל – Concorde El Salam Sharm El Sheikh Sport Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐

עוד ריזורט מהרשימה הבלתי נגמרת של מלונות יוקרה, ממש חמש דקות הליכה מכיכר סוהו. הריזורט מחולק לשני צדדים – הצד שמול הים שמציע חדרי אירוח בכל הרמות מול נוף מדהים, כולל סוויטות וחדרי משפחה, בריכת שחיה, מסעדות, ברים, ספא וחוף פרטי; והצד שמעל כיכר סוהו שמהווה את מרכז הספורט של המלון ובו מגרשי משחקים מכל הסוגים, חדרי כושר מודרני ענק ומסלולי ריצה. מתחם זה מהווה גם מלון בפני עצמו, ברמת 4 כוכבים שניתן להתארח בו במחירים זולים יותר. השימוש במתקנים בשני המלונות חופשי לכל אורח, בכל אחד מהם.

קונקורד א-סאלם שארם ספורט הוטל

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

 

הילטון שארקס ביי ריזורט – Hilton Sharks Bay Resort

⭐⭐⭐⭐

המלון הזה מדורג אמנם רק ב-4 כוכבים אבל לגמרי מרגיש כמו 5. הילטון זה הילטון, וגם במפרץ הכרישים הסטנדרט נשמר היטב, עם שירות מעולה, מגוון אטרקציות ופסיליטיז, רצועת חוף מדהימה, מסעדות ברים וכמובן מועדון צלילה השוכן באחת מרצועות החוף היפות, אפילו ביחס למפרץ הכרישים. גם המלון הזה בנוי משני חצאים – חצי הקרוב לחוף וחצי מהצד השני של כיכר סוהו, והמחיר כמובן משתנה בהתאם למידת הקרבה אל הים והנוף. בסך הכל יש במלון 7 בריכות שחיה שונות, סביב חלקן תוכלו לשבת בברים קיציים ושפע פינות ישיבה. החדרים במלון נראים מעט מיושנים, אולם רמת התחזוקה טובה ובהחלט מספקת תמורה למחיר.

הילטון שארקס ביי

להזמנת מקום במלון לחצו כאן >>

המלונות בכיכר סוהו – שילוב מושלם של מנוחה ובילויים

מעבר להיות מלונות מעולים, הקרבה של המלונות ברשימה כאן לכיכר סוהו מעניקה להם יתרון שאין למלונות במקום אחרים בסיני, והוא השילוב המנצח בין מנוחה איכותית על חוף הים או בבריכה לבין מגוון אפשרויות בילוי וחיי לילה עשירים. המלונות בכיכר סוהו מציעים את המיטב מכל דבר, ואם תבחרו בהם לחופשה הבאה שלכם לא יהיה לכם משעמם לרגע אחד, לא בשעות היום ולא בשעות הלילה. אל תשכחו רק לנוח קצת מידי פעם, כדי שיהיה לכם כוח ליום הבא.