כל הסיבות להתארח במלון ארבע העונות בשארם א-שייח'

יש המון מלונות שווים בשארם א-שייח', חלקם מפוארים ויוקרתיים ברמה עולמית שבאמת קשה למצוא במקומות אחרים, בטח במחירים כאלה, בטח ליד הבית. חופשה בשארם מזוהה מיידית עם ריזורטים מפנקים ומפוארים, אולם יש אחד שמתעלה אפילו מעל הסטנדרט הגבוה שמציבים הריזורטים המפוארים ביותר – מלון פור סיזנס (או ארבע העונות) במפרץ הכרישים.

לא מדובר בעוד מלון אלא בכפר נופש של ממש, אתר בעל שם עולמי מרשת מוכרת ויוקרתית שידועה בכל העולם במלונות הפאר שלה, ומי שמתארח בו לא צריך לעזוב את שטח אתר הנופש אפילו לא לרגע – יש בו הכל מהכל וברמה הכי גבוהה שיש.

ארבע העונות שארם

כל הסיבות להגיע למלון ארבע העונות שארם (Four Seasons Sharm El Sheikh)

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אחת הסיבות המרכזיות להגיע לפור סיזנס המיקום המושלם שלו במפרץ הכרישים, כמובן לחוף הים האדום, עם נוף מדהים ובקרבת אתרי צלילה מהיפים ביותר בסיני כולה. אתר הנופש נמצא במרחק הליכה קצרצר מכיכר סוהו התוססת שבשעות הערב הופכת למתחם בילויים שוקק חיים עם מגוון מסעדות וברים מעולים. אתר הנופש נמצא על שטח של 500 דונם עם גישה ישירה לשני חופים פרטיים. בנוסף, אתר הנופש מוקף בשוניות אלמוגים ויש לו לגונה פרטית, המספקת לאורחים שפע של הזדמנויות ליהנות מהיופי הטבעי של האזור.

המלון מציע מגוון רחב של מתקנים ופעילויות, כמו גם מבחר מקומות לינה שיתאימו לכל התקציבים – מחדרים סטנדרטיים ועד וילות VIP מלכותיות לאירוח מפנק במיוחד. בקיצור, בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, המלון הוא המקום המושלם לשהות בו.

שפע של פעילויות ומתקנים

אם נתחיל לפרט על כל הפסיליטיז שבמלון נצטרך כתבה שלמה רק על זה, אז אולי כדאי לומר שכל דבר שתוכלו לחשוב עליו – בפור סיזנס חשבו עליו קודם והוא נמצא שם לשירותכם. ממגרשי ספורט ומתקני משחקים לילדים, מכון בריאות וכושר, ספא מפואר וחדיש, חופים פרטיים עם מרכז צלילה, מבחר מסעדות וברים, בריכות שחיה חיצוניות ומקורות ועוד ועוד ועוד…

פור סיזנס שארם

נופים מדהימים

בגלל מיקומו על צלע הר ומול אחת רצועות החוף היפות ביותר של שארם, פור סיזנס מציע נופים עוצרי נשימה של הים האדום כמעט מכל פינה. בין אם אתם נרגעים בחדרכם או טובלים באחת משלוש הבריכות החיצוניות של אתר הנופש, תוכלו ליהנות מנופים מדהימים של מי הטורקיז ושוניות האלמוגים. השקיעות במקום יפות במיוחד, וכדאי לתזמן את ארוחת הערב שלכם לזמנים הללו, כדי להשלים את החוויה. 

חדרים וסוויטות ברמה עולמית

כבר אמרנו שפור סיזנס הוא אתר נופש בסטנדרט עולמי, והמלון בשארם לא נופל בסטנדרט שלו משום מלון אחר בעולם. המלון ראוי לכל אחד מחמשת הכוכבים שבהם הוא מעוטר, וכולל כולל 300 חדרי אירוח וסוויטות, כולם מרווחים ומאובזרים באלגנטיות. האורחים יכולים ליהנות מנופים מדהימים של הים האדום מהמרפסות או המרפסות הפרטיות שלהם, וכל חדר מצויד בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות חדרים 24 שעות ביממה. כל החדרים מוארים ונעימים, ויש גם וילות פרטיות ממש לחופו של הים, עם בריכה פרטית וחצר רק בשבילכם. 

Four Seasons Resort Sharm El Sheikh

שירות חמישה כוכבים

אם כבר סטנדרט עולמי, אז מדובר בשירות מעולם אחד שמבדיל את ארבע העונות מאתרי נופש יוקרתיים אחרים. מרגע הגעתכם לאתר הנופש ועד לרגע יציאתכם, יטפל בכם צוות של מקצוענים בעלי תודעת שירות מדהימה שלא תראו בשום מקום אחר. בין אם תצטרכו עזרה בתכנון החופשה, טיולים באזור ונסיעות או שאתם פשוט רוצים שמישהו יביא לכם משקה קר לשפת הבריכה, הצוות במלון יעשה מעל ומעבר כדי לוודא שכל הבקשות שלכם ימולאו. 

לסיכום

ארבע העונות (The Four Seasons Resort Sharm El Sheikh) הוא בחירה אידיאלית עבור מטיילים המחפשים חווית חופשה יוקרתית ומרגיעה. מיקומו המדהים, חדרי האירוח ברמת חמישה כוכבים, ומגוון המתקנים והפעילויות בו, הופכים את אתר הנופש לכזה שבו יש מה להציע לכולם. אז בין אם אתם רוצים לבלות את החופשה ליד הבריכה או למצות את כל מה שיש לשארם להציע – אתר הנופש Four Seasons Sharm El Sheikh צריך להיות בראש הרשימה שלכם.

לבדיקת זמינות והזמנת מקום בארבע העונות שארם לחצו כאן >>