תיהנו מלילה בכיכר סוהו

שארם א-שייח היא עיירת נופש יפהפייה במצרים המציעה למטיילים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בשארם א-שייח הוא לבלות ערב בכיכר סוהו.

כיכר סוהו היא כיכר גדולה באוויר הפתוח המלאה במסעדות, בתי קפה וחנויות. יש גם במה שבה מרבים להופיע מוזיקה חיה. הנה מדריך שיעזור לך להפיק את המרב מהלילה שלך בכיכר סוהו.

 

אוכלים בכיכר סוהו

אחד הדברים הטובים ביותר בכיכר סוהו הוא מגוון האוכל הזמין. אם אתם מחפשים ארוחה טעימה ליהנות ממנה במהלך בילוי לילי בכיכר סוהו, אל תחפשו רחוק מהמסעדה עטורת הפרסים, Zitouna. התפריט כולל מגוון מנות תוניסאיות ובינלאומיות, כולן מוכנות באמצעות חומרי הגלם הטריים ביותר.

בין אם אתם במצב רוח למנה ראשונה קלה או למנה עיקרית דשנה, בטוח תמצאו משהו לטעמכם ב-Zitouna. ואם אתם מחפשים מקום ליהנות ממשקה לאחר ארוחת הערב, הבר של המסעדה מציע מבחר נרחב של יינות, קוקטיילים ובירה. אז בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או בילוי לילי עם חברים, הקפידו לבדוק את Zitouna – המקום הטוב ביותר לאכול בו בכיכר סוהו.

תיהנו מלילה בכיכר סוהו
תיהנו מלילה בכיכר סוהו

קניות בכיכר סוהו

כיכר סוהו היא אחד המקומות המתרחשים ביותר בשארם א-שייח, וזה המקום המושלם ליהנות משופינג לילי. יש הרבה חנויות ומסעדות יוקרתיות באזור, כמו גם סצנת חיי לילה תוססת. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לחנות בכיכר סוהו, הנה כמה מהאפשרויות המובילות:

 

לה בריסטול: הבוטיק האופנתי הזה מציע מגוון רחב של בגדי מעצבים, נעליים ואביזרים. תוכלו למצוא גם מבחר גדול של מוצרי טיפוח ופריטי עיצוב לבית.

הרודס: חנות הכלבו המפורסמת בעולם היא ביקור חובה לכל חובב קניות. תוכלו למצוא הכל מבגדי מעצבים ועד מוצרי יוקרה לבית.

Selfridges: עוד חנות כלבו אייקונית בלונדון, Selfridges מציעה מגוון מדהים של מוצרי אופנה, יופי ולייף סטייל.

קרומוולס: הבוטיק הקטן אך המעוצב בצורה מושלמת מציע מבחר ערוך של תוויות אופנה יוקרתיות. ניתן למצוא גם כלי בית ומתנות יפים.

אם אתם רוצים ליהנות מחוויית קניות בלתי נשכחת באמת, כיכר סוהו היא המקום המושלם להתחיל בו את הערב שלכם. עם מגוון רחב של חנויות ומסעדות, אתה בטוח תמצא משהו שיתאים לטעם ולתקציב שלך.

תיהנו מלילה בכיכר סוהו
תיהנו מלילה בכיכר סוהו

בידור בכיכר סוהו

בכיכר סוהו, שארם א-שייח', מקומיים ותיירים כאחד יכולים ליהנות מערב של כיף ובידור. יש מגוון של ברים ומועדונים לבחירה, לכל אחד אווירה ייחודית משלו. למי שמחפש לרקוד כל הלילה, יש שפע של אפשרויות למוזיקה חיה ותקליטנים. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בכיכר, המספקים את המקום המושלם לארוחה או משקה לפני היציאה לרחבת הריקודים.

בנוסף, לעיתים קרובות מתקיימים בכיכר אירועים מיוחדים והופעות, מה שהופך אותה למקום המושלם ליהנות מבילוי לילי בשארם א-שייח. כיכר סוהו היא מקום נהדר לבלות בו ערב בעת ביקור בשארם א-שייח'! יש הרבה מסעדות לבחירה אם אתה רעב, ויש גם כמה חנויות אם בא לך לעשות קניות. בנוסף, תמיד קורה משהו במונחים של בידור!

בין אם תרצו להאזין למוזיקה חיה או לנסות את מזלכם באחד מבתי הקזינו הסמוכים, בטוח שתהנו בכיכר סוהו!