אקספיריינס היל טופ

Xperience Hill-Top Beach Resort

4/5

אתר הנופש אקספיריינס היל טופ הוא אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר בשארם א-שייח', מצרים. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים בוחרים להישאר כאן, אך חלק מהסיבות העיקריות כוללות את הנופים המדהימים, מקומות הלינה המפוארים והצוות המעולה. הנופים מאתר הנופש מדהימים. ניתן לראות את המים הכחולים והצלולים של ים סוף ואת ההרים היפים ברקע. זהו מקום נהדר להירגע וליהנות מהטבע. מקומות הלינה כאן מפנקים ומרווחים. תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי חדרים שונים, כולם מגיעים עם מיזוג אוויר, מקרר קטן ומרפסת או טרסה. הצוות באתר הנופש הזה חביב ועוזר. הם יעשו מגדרם כדי להבטיח שהייה נפלאה. הם יכולים לעזור לך להזמין סיורים או פעילויות, להמליץ ​​על מסעדות ועוד.

ככה אקספיריינס היל טופ נראה

מספר חדרים: 16

החדרים באקספיריינס היל טופ

המסעדות באקספיריינס היל טופ

באקספיריינס היל טופ תמצאו

ריזורט

ספורט ימי

ספא

נוף לים

מסעדות

מחיר אטרקטיבי

מועדון צלילה

חניה

חוף פרטי

חדר כושר

בר

4 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת אקספיריינס היל טופ

אם אתם מחפשים מלון 4 כוכבים הכל כלול במחיר אטרקטיבי, Sharm Bride Resort Aqua & SPA הוא בחירה מושלמת. אתר הנופש כולל חוף פרטי ובריכות.
4/5
Baron Palms Resort הוא המקום המושלם לשהות בו בחופשה הבאה שלכם. מלון מפואר זה הכל כלול מציע חדרי אירוח מדהימים ברמת 5 כוכבים ושפע של פעילויות כדי לבדר אותך.
5/5
קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5