נעמה אין הוטל

Naama Inn Hotel

3/5

נעמה אין הוטל הוא מלון קטן וצנוע ברמת 3 כוכבים, בלב האזור התיירותי והמסחרי שלי נעמה ביי. מציע דיל מעולה למי שמחפש נופש בשארם במחיר נמוך מבלי להתפשר על המיקום והקרבה למרכז העניינים. במלון עצמו יש בריכה קטנה ו-39 חדרים בלבד, מה שמעניק לשהות בו קסם משלה, עם אירוח משפחתי ממש. גם החדרים בסיסיים ופונקציונליים, מרוהטים בצניעות אבל מכילים את כל מה שצריך כדי לישון טוב ולהעביר את הזמן בכיף. ניתן להכניס לכל חדר גם מיטה נוספת לילד. למרות שאין בו הרבה חדרים, המלון חולש על שטח גדול יחסית, ומציע גם מסעדות, בר וגם מרכז קניות קטן, למי שכל מדרחוב נעמה ביי לא יספיק לו. 

ככה נעמה אין הוטל נראה

מספר חדרים: 39

בריכות השחייה בנעמה אין הוטל

בריכת שחיה מרכזית וסביבה פינות ישיבה ומיטות שיזוף

החדרים בנעמה אין הוטל

חדרים בסיסיים המציעים אירוח פשוט ונעים

המסעדות בנעמה אין הוטל

ניתן לסעוד בפנים או תחת כיפת השמיים בחצר המטופחת

בנעמה אין הוטל תמצאו

מסעדות

מיקום מרכזי

מחיר אטרקטיבי

בריכה חיצונית

בר

אינטרנט אלחוטי

3 כוכבים

מלונות נוספים בקרבת נעמה אין הוטל

קנאבש וילג' הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז קנב. המיקום מושלם למי שרוצה להיות קרוב לפעולה אבל עדיין לקבל את השקט והשלווה של להיות רחוק מהכל.
3/5
The Queen Sharm Resort הוא מלון 4 כוכבים מפואר הממוקם על הים האדום במצרים. הוא כולל בריכה חיצונית, פארק מים, חוף פרטי ומתקנים רבים אחרים להנאת האורחים.
4/5
אם אתם רוצים לחוות חופשה 4 כוכבים הכוללת בר ובריכה חיצונית, אז שארם הולידיי ריזורט הוא המקום המושלם. עם מגוון השירותים שהוא מציע, אין זה פלא שהמלון הזה כל כך פופולרי.
4/5